جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| mhss3443
۱۷:۰۱:۵۲ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

اهرم عزیزی که میگی شستا صف باشه شنبه 80 درصد میده روی چه حسابی میگی ضستا ها صف خرید شنبه 3 میلیاردی هم گرفتن اگر شنبه صف خرید یک میلیاردی ببنده قطعا زیر اخرین قیمت امروز معامله میشه و اگر صفر تابلو باز بشه همون اول 4 تومن از مبلغ ای تی ام هاش کم میشه

لیست اخبار