ثفارس پولبک به حمایت از دست رفته و ادامه ریزش باشد به یادگار 2 تیر 1405 ومن الله توفیق
-
سروش قربانی
شپدیس 🔰 بیشترین ورود پول حقیقی به صنعت ها ؛ 1- گروه پتروشیمی ؛ 1 همت #فارس #تاپیکو #شپدیس 2-گروه بانکی ؛ 620 میلیارد #وبملت #وپاسار #ونوین 3-گروه چندرشته ای ؛ 530میلیارد #وغدیر #شستا #وامید 4-پالایشی ؛ 400میلیارد #شبندر #شپنا #شبریز 5-فلزات اساسی ؛ 220میلیارد #فملی #میدکو #فسازان 6- حمل و نقل ؛ 160میلیارد #حکشتی #حتاید #توریل 🗓1405/04/02
-
نقدآموز ( اخبار و تحلیل - صفنا)
✅ شرکت های بازرسی صندوق ذخیره فرهنگیان در ماراتن اعلام رشد #اختصاصی شرکت بازرسی مهندسی ایران (iei) با انتشار یک خبر در 31 خرداد، اعلام کرد در شش ماهه اول سال مالی جاری ، این شرکت رشد 47 درصدی درامد عملیاتی و 22 درصد در سود خالص رشد داشته است. در این خبر اماده است که بودجه سال مالی، بیش از میزان مصوب محقق شده است. در ادامه شرکت بازرسی مهندسی و صنعتی ایران ( IEI ) در تاریخ 2 تیرماه با انتشار خبری، اعلام کرد که در شش ماه اول سال جاری، رشد 70 درصدی درامد عملیاتی داشته ایم. همانطور که پیش بینی می شد، بعلت تورم موجود و افزایش حق العمل ها، درامد عملیاتی افزایش یافته است. میزان دقیق درامد عملیاتی و غیرعملیاتی و سود خالص هر دو و قیاس با تورم سالانه در این گزارش نیامده است. با توجه به ناقص بودن امارها، امادگی نشر گزارش جامع وضعیت مالی شش ماهه سال جاری را داریم. استفاده از لینک زیر به کانال بپیوندید: تلگرام: https://t.me/sedae_farhangian واتساپ: https://whatsapp.com/channel/0029VbB0fmV1nozDSwHBzl2S ایتا: https://eitaa.com/sandoghzakhireh بله: https://ble.ir/naghdamuz
-
مهدی پیروزفر
چنوپا هرسهمی تو بازارپایه که حقوقی وبازیگر محوره ، دوره رشد ونزول خاص خودش رو داره،مثلا سابقه همین چنوپا را بررسی کنید ،افزایش سرمایه هاش و روند حرکتی بعد ازان را ملاحظه کنید.سهم کاملا بتای منفی درمقابل شاخص کل وحتی هموزن داره،راهه خودشو میره،چشم به روندسهم داشته باشید،هرموقع حقوقی رنج مثبت کشید وصف فروش رو جمع کرد ،بخرید ویامیانگین کم کنید،خودم دیر پول بدستم رسید18150ریال خریدم ازفرداش رفت تو منفی،ولی نگرانی ندارم،پله اخرروسنگین گذاشتم تا میانگین کم کنم مطمینم امسال سقف3500پارسالش رو میشکنه نه بخاطر ماسهامداران خرد که کمترازدودرصدشناوری سهم رو داریم بلکه برای سهامداران عمده حقیقی که مالکان شرکت اند
-
حسین م
#وبصادر دوستان کسی می دونه چطور میشه پرتفو بورسی بانک صادرات رو پیدا کرد ؟ تو کدال که نبود
-
سید پرویز گبیر
#ثعمرا تو این 6 سال ما تو تحریم بودیم تو این 6 سال ارز نیما بود و سرکوب دلار شرکت ها تو این 6 سال قیمت گذاری دستوری بود . تو این 6 سال وعده صادق ، ماشه و هزار تا درد بود تو این 6 سال کلی تورم بود شرایط الان رو با 6 سال گذشته مقایسه نکنید که سهم می ره تا یه جایی و دوباره کله می کنه شرایط بازی عوض شده پس نتایج هم عوض خواهد شد .
-
احمدوند
#فسازان دوستان این سهم طلاست
-
کاآ بآلا
خساپا مقاومت با افشا20% ی رد می کنه
-
ورنا بچه های دیسلایک پشت حقوقی سهم👎🏻
-
غناب بازم میره تا 65 پایین ؟؟؟؟ هیچی دیگه بیچاره شدیم ، رفتیم برای ضرر 300 میلیون تومان
-
علیرضا جعفری
سخزر امروز تنها سهم پرتفوی من صف فروش بوده سخزر بوده باقی همه صف خرید بودن جز یک سهم حقیقی خصلتش اینه تا سهم صف خرید نشه اقدام به خرید نمیکنه نقد هستم تا ببینم کجا ریزش داره