جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
علی | alpham
۱۲:۰۹:۰۱ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

#کاما تکرار میکنم هرکس داره کاما میخره انکار کاما سال 94 و 97 خریده بهترین کار زندگیش را میکنه اینایی که دارن بد سهم را میگن چند صد درصد بالاتر که سهم قفل صف خرید بود میان به به چه چه میکنن نظراتشون همگی براساس رنگ تابلوعه. اون موقعس که میره تو پاچشون. مثل سال 99 تو اوج که تعریف میکردن و اومدن خریدن و 6 سال رفتن تو ضرر و الان که تو کفه دارن میزنن تو سر سهم و بد سهم را میگن همیشه برعکس عمل میکنن و همیشه هم ضرر میکنن

لیست اخبار