جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
hamid | hkau58
۱۳:۱۵:۴۱ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

#وحکمت خیلی اذیت شدیم خیلی سخت بود ولی ب نظر میرسه اخرای بازی هست اخرین پله ی وحکمت رو امروز خریدم ببینیم چی میشه… شرکت سود ساخته دو تا افزایش سرمایه سنگین 1400 و 1405 داشته سهم ب شدت خشک شده کف های تاریخی حجم های تاریخی خورده اگه اینها دلیل بر افزایش قیمت سهم نباشه هیچی درست نیست ما تا ده برابر نشه نمی فروشیم با سپاس شاید یک سال دیگه تارگت تاچ بشه

لیست اخبار