جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
مهدی | ftrader
۱۳:۱۷:۳۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

#اواک بعد از افزایش سرمایه حدود دویست درصدی قیمت باید کمی افت می کرد اما سهم رشد هم کرد! این مورد واقعا کم اتفاق میفته . سهم عالی قیمت عالی . پس سهامدار عالی هم می خواد که با سهم بماند…عالی برای خرید. از لحاظ چارتی کف قبل حد ضرر هست اما حد ضرر برای این سهم بی معنی است. موفق باشید و پر سود .

لیست اخبار