سود من در شمواد ✅
-
کاربر حرفه ای
#نبابک نشونه های خوبی این چند روز داشته. به امید موفقیت همگی
-
روح اله افشار
فزر با تصویب هیات دولت ؛ استان تهران ، روزهای 13 و 14 تیر (شنبه و یکشنبه) کل کشور ، 15 تیر (دوشنبه) سه شنبه (16 تیر) استان قم پنج شنبه 18 تیر ، استان خراسان رضوی تعطیل اعلام شد
-
Hasan Hasan
غناب هر وقت هم بازار مثبته غناب جان افشا ب میزنه.افرین مرحبا
-
غالبر الاحساب اگه سرعت عمل بالا داری و میتونی نوسان بگیری خوب نوسان میده امروز هم یه نوسان نسبتا خوبی داد
-
یه بنده خدا....
#خساپا اگر علم کافی ندارید وارد اپشن ها نشید چون سوخت کل پول شما حتی در یک روز امکان پذیره فقط فقط برای بیمه سهم خوبه یا خرید سهم زیاد با پول کم
-
مدیریت علم است!؟Roshan💥
عضو هیات مدیره فرابورس ایران: صندوق های ارزی، نخستین گام بازار سرمایه در تامین مالی ارزی هستند https://share.google/RtEaILkGtEjXrFDej
-
چکاوه با توجه به اینکه تنها دوروز از بازگشاییش میگذره حداقل هفتاد درصد رشد در مرحله ی اول پیش رو داره ✅🧿
-
نبابک کف سهم همینجاست حجم و کندل خوبی هم زد شنبه مثبته انشالله
-
پارسا پیغمبردوست
فزر شاخص_کل شاخص کل به زیبایی پولبک به سقف کانال خودش رو تکمیل کرد با تقاضایی که در بازار امروز شکل گرفت کندل خوبی ثبت شد با عبور شاخص از 5 میلیون و 300 هزار واحد دیگه هیچوقت زیر محدوده 5 میلیونی رو نخواهد دید محدوده های مقاومتی شاخص 5 میلیون و 750 و 6 میلیون و 200 هست ، که 6 میلیون و 200 بسیار پر قدرت خواهد بود
-
محمد
#ریشمک متاسفانه اون سهامدار درصدی حقیقی توی مجمع شرکت نمیکنه که به نظرم 2 حالت وجود داره یا از خودشونه و یا اینکه اونم پولاش تمام شده و مثل چیز اونم گیر کرده توی این سهم. اینا کسی بهشون کار نداره برا خودشون شغل درست کردن و حقوق نجومی میبرن شرکت از خودشون نیس که دلشون بسوزه. اگه اون سهامدار درصدی عضو هییت مدیره میشد و دلش برا پولش میسوخت میرفت سر در میاورد از کاراشون.