جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
مهدی عرفانی | pahlavanmehdi
۱۰:۳۷:۳۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

🌺🌺🌺🌺 در گروه بانک اولویت با کدام گزینه هاست؟ در بین بانکی ها، وشهر با شناسایی سود همراه شده و #ونوین هم همچنان روند خوبی دارد. همچنین شایعه افزایش سرمایه از محل سود انباشته برای ان مطرح است. به نظر می رسد با چشم انداز سود 110 تا 120 تومانی، سهم ظرفیت رسیدن به محدوده 4400 تا 4500 ریالی را داشته باشد. هنوز توصیه اول ما ملت نیست و #وتجارت و #وبصادر را گزینه های بهتری می دانیم. به طور کلی، اولویت اول را وتجارت و ونوین می دانیم. در رده دوم، وبصادر، وپارس و وخاور قرار می گیرند و در رده سوم نیز وشهر و سینا. جمع بندی ما این است که با خبرهای مربوط به رفع تحریم ها، این گروه را در واچ لیست و دستور کار خود داشته باشید.

تعامل (Eng) 6.0
لیست اخبار