#خودرو به صف خرید نشست.
-
دپارتمان بورس
#وخارزم_بنیادی✔️ فرصت ورود استفاده بفرمایید جهت هدف اول ؛ 600 تومان 🗓1405/04/02 @departeman_ir
-
کانال۳۶۱درجه با کمترین خطا
#اردستان منفی یا مثبت میریم مجمع
-
ژورنال بازارهای مالی(مجتبی دیبا)💎
#وبصادر 55 همت ارزش بازار وبصادر حدود 55 همت است، در حالی که فقط ارزش پرتفوی پالایشی ان به حدود 80 همت می رسد. از طرف دیگر، سرمایه گذاری هایی مانند وسپهر، وخارزم، نیشکر، املاک، شعب و سایر شرکت های زیرمجموعه رو هم در نظر بگیریم !!!!!! جالب اینکه وبصادر و وتجارت زمانی از نظر ارزش بازار نزدیک به هم بودند، اما امروز ارزش بازار وتجارت تقریباً دو برابر وبصادر شده است؛ موضوعی که می تواند نشان دهنده عقب ماندگی قیمتی #وبصادر باشد.»
-
ورنا ورنا رو برای 800 تومن خرید کردم ، به این قمیت خواهد رسید و امکان نداره سهمی کمتر از بازار رشد کنه
-
رضا غنی پور (بازارهای مالی)
#اهرم 2 تیر 1405 تحلیل قبلی (ریپلای کردم) که 15 مرداد سال بود پیشنهاد خرید در 1500 تومن رو دادم. خوشبختانه حتی از سناریو فرضی هم عملکرد بهتری داشت. به نظرم به شرط حفظ سطح 4000 ادامه روند محتمل تر هست. ➖➖➖➖➖➖➖➖ @Reza_Ghanipur
-
Eco finance|موسوی|
نمی خوام تبلیغ کانال خصوصی ام را بکنم چون ظرفیت پر شده فقط می خوام حماقت حقوقی را نشان دهم 45 میلیون برگه سهام گذاشت صف فروش الان صف خرید… 6 درصد خودش ضرر کرد 6 درصد رفقای ما گرفتند فقط در تیم ساعت!!! اعضای کانال خصوصی ❤️ بکوبند تا نشان دهیم ما فیک و نمایشی نیستیم و متفاوت کار میکنیم کسی نیاد بکابل به قیمت صف خرید پس فردا بخره!!! حس و حال دارید کپرور زیر 1400 و منفی ها بررسی کنید
-
سیگنال بورس شایان #پولهوشمند #مجامع_شرکتها #ورودپول #قدرت_خریدار #رانت #نمادبرتر #سهام_برتر
#اردستان دیدید گفتم بخرید
-
آنلاین بورس
➕ پُربازده ترین صندوق سهامی کلاسیک در یک سال اخیر؟ 🏅 در بین صندوق های نقدشونده مارکت برترین عملکرد یکساله رو در صندوق رشدی کیان شاهد هستیم؛ 🟢همونطور که در تصویر هم مشاهده می کنید بازدهی یکساله رشدی کیان نزدیک به دو برابر شاخص هم وزن بورس بوده! 🟢اختصاص رتبه های بعدی به: اطلس | اگاس | سلام ❤️@bours_online
-
جمشید بابایی
#شلرد اگه میخواهی به مجمع نری همین الان بفروش؛ شنبه ممکنه که نتونی بفروشی
-
حرفه ای های بورس
تحقق پیش بینی روند قیمتی سخاش در تاریخ 2 اذر 1404 و پیش بینی امروز