جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
Sadeghi | sadeghibors59
۱۱:۵۱:۰۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

#ثمسکن انقدر خبر خوب این سهم تو این چند ساله زیاد داشته که خدا میدونه سود سازی ثمسکن و زیر مجموعه هاش از حد تصور خارجه و مارکت این سهم به حد اشباع رسیده حتی یادم میاد وقتی وسپهر برنده بلوکی این سهم شده بود همه میگفتند دیگر حقوقی برای فروش نمونده اونموقع ارزش این سهم 1100 تومن بود و منتظر یک سود شارپی مثل تشاهد بودیم که نشد همه چیز تحت یک کنترل داره جلو میره هیچ تحلیل و نموداری برای این سهم وجود نداره فقط اطاق فکر این سهم میگه کی بالا بره امیدوارم زمانش رسیده باشه

لیست اخبار