جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
hamid | wer2gb5t
۱۱:۵۰:۲۷ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

درود بله درسته ولی گزارش خوب باید خودش رو روی تابلوی سهم نمایان کنه وقتی عایدی و سودی برای سهامدار نداره گزارش خوب به چه دردی میخوره…در حال حاظر سهامداران وسپه نیاز به یک حقوقی خوب و با شرف دارن

لیست اخبار