جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| javad2231
۱۲:۴۱:۱۲ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

وساپا عمده منافع گروه سایپا، از وساپا هست، یکی از بنیادی ترین شرکتهای بورسی هست! دیگه واگذاری و منافع واگذاری هم معلومه!!!!

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار