شمواد 240 درصد سود یکساله بالای 700 تومان
-
jamal didar
#ثامید سود خالص شرکت تو گزارش توجیهی افزایش سرمایه رو ببینید مخصوصا سال 1406 رو بیشتر سود شرکت از پروژه کیش هستش فقط باید صبر کرد
-
عزیزاله براتی
کیسون برای چینش سبد کیسون وبصادر عالی
-
.
کاما 95درصد بازار صف خرید باشن کاما و کبافق بی شک جز 5درصدهستن بازی امروز و دیروزهم نیست 6 ساله
-
خودرو به نظر داره راهه خودشو میره فقط یه روزایی مثه پریروز هیجان و ترس بالا بود اونی که خواست پیاده بشه پیادش کردن حالا باید منتظر شنبه باشیم ولی بازی روانیه رشد فقط شده صف فروش و صف خرید لزومی نداره همیشه قفل باشه تا رشد کنه میتونه به صورت نوسانی با پایانی مثبت و کندلای خوب به قیمتای بالاتر برسه پرسود باشید 🚀🚀🚀
-
سید ابوالفضل بنی عقیل
دسینا ی سوال این افزایش سرمایه هنوز اعمال نشده من سهام خریدم ولی تو مجمع نبودم به بنده تعلق میگیره ؟!
-
ثغرب ای کاش نمی فروختم. رفتم صندوق نقره گرفتم انجا منفی 27 درصد تو ضررم یک ماهه، الان ثغرب را نمیده برگردم. عمرم به تباهی رفت. این بورس درست بشو نیست. ای کاش…
-
Soheil110110313
#ثفارس سلام دوستان عزیز بنده سال 1399 سهم رو 1800 تومن خریدم سهم تو دوسال تا 420 تومن اومد پایین خیلی سخت گذشت بد سهم با افزایش سرمایه125 درصدی رشد کرد تا 8400 تومن اومد الان برای قدیمی ها سهم تو محدوده 2700 تا 2800 تومن هست یه چیزی که در این 6 سال شاهد اون بودم حمایت ها و پشتیبانی بانی های سهامدار عمده سهم بود یه روزی رو تابلو سهم 3 تا سهامداران عمده بود شهرداری شیراز اداره اوقاف شیراز و مهندس سلیمانی با 30 میلیون برگه سهم الان شما شاهد هستید فقط یه کد 500 میلیون برگه سهم داره رو تابلو اوضاع بنیادی شرکت که بماند باورتون شاید نشه مدیریت قبلی شرکت داشت به فنا میداد همه پروژه ها مشکل حقوقی داشت پروژه جدید تعریف نمی کردن اوضاع بنیادی شرکت خراب بود سرمایه گذار نبود الان تمام مشکلات حقوقی شرکت در پروژه ها حل شده پروژه جدید تعریف شده شناوری سهم در حال کمتر شدن هست تمام این زحمت ها رو سهامدار عمده کشیده من صبر کردم و صبر می کنم چون نتیجه صبر خودم یک بار تجربه کردم
-
وبملت وبملت اپدیت هفتگی چارت بدون تعدیل : قیمت بعد از بازگشایی در کندل 26 اردبیهشت یک کف سویینگ حمایتی شکل داد که منجر به یک سویینگ صعودی قوی تا کندل 23 خردادشده است احتمالا کندل 23 خرداد اولین سقف سویینگ هست که منجر به یک اصلاخ نزولی در ددل روند صعودی شده است . برای ادامه حرکت در کندلهای هفته یا هفته های اینده منتظ تشکیل اولین کف سویینگ بالاتر هستیم که مجدد یک سیگنال ورود خواهد بود. کندل 30 خرداد یک کندل روند نزولی با سایه پایینی می باشد (الگوی شکل گرفته هارامی یا رنج قیمتی می باشد ) نکته : قیمت در کندل 23 خرداد میانگین متحرک 21 روزه را با قدرت شکسته و در کندل 30 خرداد به میانگین 21 روزه پولبک زده است که سایه پایینی نشانه این پولبک می باشد. پرایس اکشن : کف اول سویینگ 26 اردبیهشت منتظر تایید اولین سقف و سپس اولین کف سویینگ بالاتر هستیم 5 کندل هفتگی قوی با کف ها و سقف های بالاتر به معنی حضور قوی خریداران در سهم می باشد که انتظار می رود پولبک های قوی یا اصلاح عمیق نداشته باشیم کف کندل 23 خرداد اولین محدوده حمایتی قوی سهم می باشد.
-
آبی
#پارسان بیشتر پرتفوی این شرکت از پالایش نفت و اوره میباشد جای رشد دارد
-
عزیزاله براتی
کیسون کیسون بهمن ماه از پایه زرد به بازار اصلی فرابورس ارتقا یافت صحبتهای مدیر عامل رادررپز بازگشایی گذاشتم بخونین ببینید چ سهمی دارین 40همت پروژه دردست اجرا