وسپه سیمانی ها بعد از 70 درصد رشد دارند اصلاح می کنند. وسپه هم بعد از 17 درصد افت داره اصلاح میکنه. خریدن وسپه تجربه تلخی شد اما کاملا اموزنده. سهم با حقوقی بد به جایی نمی رسد حتی اگر طلا باشد
-
NoavaranAmin
لعابیران (#شلعاب) گزارش #فعالیت_ماهانه (#خرداد_1405) دوره 1 ماهه منتهی به 1405/03/31 سال مالی منتهی به: 1405/12/29 @NoavaranAmin ✅افزایش 11.76 درصدی فروش خرداد 1405 در مقایسه با ماه گذشته ✅رشد 107.69 درصدی فروش خرداد 1405 در مقایسه با خرداد 1404 ✅رشد 130.37 درصدی فروش 3 ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تحلیل بیشتر در: @NoavaranCodal
-
بالاتراز سیاهی رنگ خداست
#شاخص_بورس شپلی با400درصد سود همچنان ادامه دارد
-
اخبار ایران و جهان
‼️بورس تهران به مسیر صعودی بازگشت 🔸بورس تهران پس از دو روز روند نزولی، دوباره به حالت صعودی درامد و شاخص کل 88 هزار واحد افزایش یافت. . ✅ پایگاه خبری افق تهران 📡 🌐 @ofoghtehran_ir
-
افق تهران
‼️بورس تهران به مسیر صعودی بازگشت 🔸بورس تهران پس از دو روز روند نزولی، دوباره به حالت صعودی درامد و شاخص کل 88 هزار واحد افزایش یافت. . ✅ پایگاه خبری افق تهران 📡 🌐 @ofoghtehran_ir
-
شپلی چیزی شبیه نانوایی که کارت های پولی پشت سرهمی را در صف یکی یکی برمیدارد و فقط داد می زند هر کارتی 15 عدد…گاهی هم به بعضی ها که دیر رسیده اند می گوید نمی رسد اما دوست داری بمون. هفته ها اینده شما ها را انجا می بینم…حالا زخم بزنید.شکایت کنید.و نان بری کنید. اما شما را ته صف خواهیم دید
-
Market Digest.IR
فیوچرهای امریکا با افت قابل توجهی معامله می شوند بازار نسبت به ارزش گذاری بالای سهام مرتبط با هوش مصنوعی، بازده سرمایه گذاری های و حجم بالای سرمایه گذاری ها و احتمال افزایش نرخ بهره محتاط تر شده است
-
رضا اجلی
خصدرا من همیشه حدود180 خریدم حدود 220 فروختم این سهم همینه
-
ثفارس یکی داخل کانالش گفته بود خریدار ثفارس خواهم بود برای سود صد درصدی
-
امیر محمدی
خساپا دستور فوری دولت برای بررسی افزایش قیمت خودرو •️ قایم مقام وزیر صمت: با افزایش اخیر قیمت خودرو مخالفیم و سازمان حمایت باید مستندات خودروسازان را به صورت کامل بررسی کند •️ تا زمان اعلام نظر نهایی، تمامی قیمت های جدید اعلام شده باید از سایت ها و سامانه های فروش حذف شوند.
-
بورس فکرک کردید با 2سال مثبت شدن بازار p/e این نماد درست میشه؟ مثل نماد فملی میشه؟. نه. بنظر من زمانی ساختار مالی این نماد سودسازی قوی خواهد داشت و درست میشه که ارزش اسمی سهم های مختلف اعم از زیانده و سودساز از 100تومن برسه به 1000تومن. نه با عرضه اولیه