جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
Hamid Albo | a4z6
۱۲:۴۱:۰۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

وسپه سیمانی ها بعد از 70 درصد رشد دارند اصلاح می کنند. وسپه هم بعد از 17 درصد افت داره اصلاح میکنه. خریدن وسپه تجربه تلخی شد اما کاملا اموزنده. سهم با حقوقی بد به جایی نمی رسد حتی اگر طلا باشد

لیست اخبار