جزئیات خبر | تلگرام
بازگشت به خانه
یادداشت های بورسی امین (امین بیگانی) | aminbeigani1
۱۰:۴۵:۱۵ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

🟦 بارها گفتم تو روند صعودی قوی خیلی به فکر نوسان نباشید مگر اینکه مسلط و قوی باشید مثلا جا به جایی شخصی من از سهام ضعیف به پالایشی خوب بود ولی اگر کسی مثلا پالایشی یا شکام یا شسپا یا غپینو یا… فروخته به امید اینکه بتونه پایین تر بگذاره سر جاش ، مطمینا جا مونده… در مورد بحث سوگیری تو فایل صوتی صحبت کردم خیلی ها نمیتونن سریع انعطاف نشون بدن و تغییر ذهن بدن و از سوگیری فاصله بگیرن تجربه 19 ساله من باعث شده که بدونم تعصب اشتباه چه ضرر ها میزنه سوگیری جامعه مالی کشور روی بازارهای مالی مختلف در زمان شروع حرکت اولیه یا انتهای حرکت به خوبی مشخص هست هنوز خیلی ها با همون دید قبلی به بورس نگاه میکنند بدون اینکه درک کنند در 20 روز کاری ورود 70 همت پول جدید به بازار بی دلیل نبوده است… #تجربه ✍️ امین بیگانی 02.04.1405 🔤 @aminbeigani1

فالورها 9295
تاثیر (Imp) 1126.0
بازدید 1126
تعامل (Eng) 49.0
لیست اخبار