عیار ⚫️فوررری: شنبه و یکشنبه 13 و 14 تیر استان تهران تعطیله دوشنبه 15 تیر کل کشور سه شنبه 16 تیر استان قم پنجشنبه 18 تیر استان خراسان رضوی بنابراین احتمالا #بورس 3 روزی کاری تعطیل خواهد بود ده روز بعد میشه
-
Ali
غالبر این سهم رو قوی ترین حمایتش نتونست مثبت بشه اونایی که حمایت میکنند به نظرم قمار بازن نه سهامدار
-
مسعود کاشف
گشان حقوقی محترم مگر سهم 200درصد رشد کرده که پایانی رو در سقف کانال نزولی بلند مدت نگه داشتی که اگر کوچکترین خبر منفی اومد بهانه داشته باشی و باز برگردی پایین کاش به جا این زرنگ بازی ها کمی هم به فکر سهامدارتون بودین به فکر اینکه روزهای سبز سهم رو میبستن و با افشا ب های الکی نمیزاشتین بره بالا الان قیمت باید در کانال 5000ت میبود
-
Neda
#چنوپا جالبه تمام بازار 100 درصد رشد کردن حقوقی این سهم داره به سهامداران ظلم میکنه
-
ورنا اگه فکر کردید ما خسته میشیم میفروشیم اشتباه داری میزنی ما تو هر رنج منفی که میزنی اضافه میکنیم
-
علی عرفان
ثفارس هی فلانی.. این لقمه ها که می بری سر سفره پشتش اه و نفرین هست
-
فملی دوستان طرح حامی کارگزاری مفید چند درصد سود هست؟
-
غالبر چقدر بدم میاد از کلمه مواظب باشید از چنگتون در نیارن
-
ف ۵۷۳۲
غکورش عالی بود تقاضای حقیقی 17/56 م فردش حقیقی 2/02 م برتری بالای تقاضای حقیقی بر عرضه حقیقی ورود پول هوشمند.قدرت خریدار6/51 برابر فروشنده. با صف خرید خوبی بسته شد در اواخر بازار سهامداران در صف نامید شدند و صف را ترک کردند.منتظر سوپر گزارش خردادماه در همین روزها هستیم.
-
چکاپا این سهم سرطانی بسته بمونه حال سهامدارانش خیلی خوبه
-
حمید نادری
#ثشرق حتی تو روزی که گروه مثبته این سهم باید صف فروش باشه؟!!!!!!!!