سوال در مورد غشهداب 👆
-
فزر سهامی که هم زمان با فزر خریدم در کوتاه مدت رو سفید کردن پرتفو رو اما فزر در این سبز بودن بازار باهام سر ناسازگاری گزاشته… باید ببینم در بلند مدت کدوم سهم چند مرده حلاجه👌
-
کانال تحلیلی پدیده ایران
⚜در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز مطرح شد: 🔹پیشنهاد هییت مدیره مبنی بر پیگیری پذیرش و عرضه سهام شرکت در بورس یا فرابورس ایران با رای موافق 96.2 درصد از سهامداران حاضر در مجمع به تصویب رسید. لازم به ذکر است در این رای گیری 96.2 درصد از سهامداران حاضر در جلسه در رای گیری مشارکت داشتند. ✔️روابط عمومی گروه شرکت های پدیده 🆔 اینستاگرام | تلگرام | اپارات | وبسایت | لینکدین http://instagram.com/padide_co http://t.me/padideco http://aparat.com/padide_co http://padide.com/ https://www.linkedin.com/company/padidehco/
-
دیان دیان
شپلی از شنبه اصلاح میکنه البته ریز
-
محمد دشتی
#اروند چجوری ناظر مثبت 40 درصد تایید کرد چ دز. D
-
والبر حالا با این تفاصیل این سهم درقیمت150تومن ارزش خرید دارد یانه؟
-
وسدید شپلی قبل از حرکت از 90 همچی حجمی خورد امیدوارم موتور وسدید روشن شده باشه
-
افشار دوم
#خگستر
-
بازده نقدی سهام(سود سهام)
#کپشیر 📈 پس از اصلاح 16 درصدی از سقف قیمتی، امروز رکورد حجم و ارزش معاملاتش شکسته شد. 🔹 حجم معاملات: 87 میلیون برگ سهم 🔹 ارزش معاملات: 109 میلیارد تومان
-
وبملت دوستان من حال ندارم برم محاسبه کنم رو هر 1 میلیارد چقدر سود میریزند برامون؟ عدد لطفا ممنونم
-
وسدید عالی حجم زد