#ولبهمن قدرت فروشنده اخرین: -2.08% پایانی: -2.83% 🟩پی بر ای : 3.71 💎@parsdevelop_support 👈 کانال پلاس 2 تیر 1405
-
Ali
#شاخص_بورس دوستم اقای توکلی گفت شپاس بخر اشتباه کردم مهسون باقوشلا
-
Ahmadht
#اروند پتروشی جم که در زمان ج.ن.گ جم شده بود از بس زدنش الانم جم شد داره معامله میشه ، ولی اروند صف فروش با اینکه گفتن هیچ اسیبی ندیده
-
شاهان
#وپسا خدمت اقا علیرضا که براشون مبهم بود،پارسال تلفیقی عمیلاتی 11 تومان و غیر عملیانی 9 تومان ساخته بود،امسال تلفیقی عملیاتی 4 ریال زیان ساخته!!! و حتی این 2 تومان سودی که ساخته غیر عملیاتی بوده،توجه کنید که سود عملیاتی نسبت به سال قبل 99 درصد کاهش داشته،و هزینه های مالی افزایش!تعصب بیجا باعث ضرر هست،شرکت سودها رو گم میکنه.موفق باشید
-
↩️ معاملات شخصی ↪️
ثاخت صف خرید دوم
-
Bourse planner
افت سود و نقدینگی در سال جنگی؛ 📌اروند با بدهی بیشتر به استقبال توسعه رفت سال 1404 برای پتروشیمی اروند و کل صنعت پتروشیمی، سالی پرریسک و متاثر از شرایط جنگی و محدودیت های ناشی از ان بود. با این حال، صورت های مالی حسابرسی شده این شرکت نشان می دهد رشد درامدها نتوانسته به بهبود سوداوری و جریان نقد منجر شود و در کنار افت سود خالص، کاهش نقد حاصل از عملیات، رشد بدهی ها و کندی برخی پروژه های توسعه ای، خرید 410 میلیارد تومانی شرکت پتروپرک پویا در اردیبهشت 1405 نیز پرسش هایی را درباره اولویت های سرمایه گذاری شرکت ایجاد کرده است. #اروند 🔗ادامه مطلب را در پتروپلاس بخوانید. @Petroplus_ir https://t.me/Petroplus_ir/4442
-
پویان مظفری|اقتصاد-سرمایهگذاری
📊 صندوق های بخشی تحت فشار سنگین فروش حقیقی قرار گرفتند, یکی از دلایل اصلی این موضوع باز شدن گره اکثر سهم های بازار است, به طور مثال تا دیروز کسی اگر تیپیکو می خواست راحت نمی توانست بخرد و به همین دلیل میرفت فارماکیان یا دارونو را با حباب میخرید, امروز که قفل عمده این سهم ها باز شده این صندوق ها حباب خالی کردند و تحت فشار فروشند. مشخصا برخی از این صندوق ها با توجه به سبد و صنعتی که در ان هستند گزینه های جذابی می باشند. @pouyaninvestment ✅
-
پرهام
#کرومیت بنظرم امروز بازیگرش صف خریدش میکنه
-
دانشگاه بورس
#الومینا #هانیکو تفاوت بین عرضه اولیه های بورس و عرضه اولیه های فرابورس فرابورس طوری قیمت گذاری می کنند که بعد از عرضه سهم 50 درصد یک کله سقوط می کنه توصیه برادرانه تا دو سال بعد از عرضه اولیه های فرابورسی وارد این سهم ها نشید.
-
تریبون فولاد
📊 نتیجه معاملات شمش فولادی در بورس کالا/ 24درصد عرضه معامله شد/ بیش ترین عرضه: چادرملو/ بیش ترین قیمت معاملاتی: فولاد غدیر نی ریز #چیلان_بورس_کالا 🔻 به گزارش چیلان، یک تیر 1405، 99هزار و 800 تن شمش در بورس کالا عرضه شد که با احتساب معاملات مچینگ 24درصد عرضه ها معادل 24هزار و 185 تن مورد معامله قرار گرفت. 🔻 قیمت میانگین موزون شمش در معاملات یک تیر 57هزار و 73 تومان در هر کیلو به ثبت رسید که به معنای کاهش حدود 1.6درصدی نسبت به قیمت معاملاتی هفته پیش از ان است. میانگین قیمت معاملاتی هفته گذشته 58هزار و 4 تومان بود. 🔻 بیشترین حجم شمش عرضه شده متعلق به شرکت معدنی و صنعتی چادرملو (#کچاد) با 20هزار تن بود و بیشترین قیمت معاملاتی به فولاد غدیر نی ریز (#نی ریز) با قیمت 58هزار و 490 تومان اختصاص داشت. 👈 مشروح در چیلان انلاین: https://chilanonline.com/2026/06/23/75018/ @chilanonline
-
گروه راهبری سود نیوز | EPSNews
سرنوشت نامعلوم 10 شمش طلا در انبار یک شرکت دولتی 🔹سندی به دست فارس که نشان می دهد، یک شرکت زیر مجموعه اتیه صبا (بزرگترین هلدینگ صندوق بازنشستگی) با اقدامی که از سمت حسابرس دیوان محاسبات «قصور و ترک فعل» عنوان شده، به انداز 10 شمش طلا به ارزش 200 میلیارد تومان به اموال متعلق به بازنشستگان خسارت وارد کرده است. 🔹این اتفاق درحالی افتاده است که پیش تر امضای مدیر عامل شرکت اتیه صبا فاقد اعتبار قانونی اعلام شده بود. 🔹این شرکت زیرمجموعه اتیه صبا بدون رعایت تشریفات قانونی کالایی فاقد هویت را به عنوان «ماده زردرنگ-شمش طلا» ثبت کرده، در حالیکه نظر ارزیاب گمرک برای تایید ماهیت کالا وجود ندارد؛ حالا شخص حقیقی که این ماده را به تحویل داده خواستار دریافت طلا است و این شرکت باید این کالا را به وی تحویل دهد. - فارس ------------------------- گم شدن 200 میلیارد تومان که چیز مهمی نیست. دیگه 200 میلیارد تومان پول تو جیبی مدیران برای گم کردن است. گم کردن ها را 20 همت و بالاتر باید بدانیم.