#اروند پتروشی جم که در زمان ج.ن.گ جم شده بود از بس زدنش الانم جم شد داره معامله میشه ، ولی اروند صف فروش با اینکه گفتن هیچ اسیبی ندیده
-
babak_alfa
#غمارگ غمارگ هنوز بازارگردان نداره
-
️️مثبت سبز
✔️در مورد پست بالا یه نکته مهم بگم: تمام این بی نظمی ها و اتفاقات برای کسی میوفته که سبد دارایی نداره و کل سرمایش یا توی بورسه یا توی طلا! بازار جای 0 و 100 بودن نیست باید و باید تعادل رو رعایت کنید، الان 15 سال پیش نیست تنوع سازی سخت باشه… با یه کلیک مسکن بخر (کلید و…) با یه کلیک کل سهام بانکی رو بخر (بانکها و…) با یه کلیک کل پتروشیمی رو بخر (پترواگاه و…) با یه کلیک کل فلزات رو بخر (الیاژ و…) با یه کلیک خود شاخص رو بخر ( اگاس و…) با یه کلیک کل خودرو رو بخر (اتواگاه) با یه کلیک دو برار شاخص رو بگیر (شتاب) با یه کلیک بهتر از بانک سود بگیر (یاقوت و…) با یه کلیک صنعت سیمان رو بخر (سیمانا و…) با یه کلیک طلا بخر (مثقال، همیان و…) با یه کلیک مس بخر (مسگون و…) با یه کلیک نقره بخر (نقران و…) با یه کلیک نفت بخر (سینرژی و…) با یه کلیک خودرو بخر (گواهی سپرده) با یه کلیک میلگرد بخر (گواهی سپرده) با یه کلیک گندله بخر (گواهی سپرده) با یه کلیک روی بخر (گواهی سپرده) با یه کلیک قیر بخر (گواهی سپرده) با یه کلیک سهام بورس امریکا بخر (ابان تتر و…) با یه کلیک سهام رشدی رو بخر (رشدی کیان و…) با یه کلیک پروژه هارو بخر (فارابی کراد و…) با یه کلیک غذایی و سیمانی بخر (اعتبار سهام) با یه کلیک برق خورشیدی بخر (سولار) با یه کلیک قسطی طلا بخر (طرح کاریزما و…) با یه کلیک کل بازار کریپتو رو بخر (نوبیتکس و…) با یه کلیک کی ام سی بخر (گواهی سپرده) اصلا اون کلیک هم نکن، اسان طلا بخر (جام) هفته دیگه هم ابزار جدید میاد، صندوق درامد ثابت ارزی… 🔽رشد ابزارها در بازار ایران فوق العاده بوده، حیفه که بر اساس هدفتون تنوع سازی انجام ندید. ✅@Mosbat_sabz
-
کانال اتاق فکر نخبگان بورس
دوباره از رشد سهام جا نمانید در گوشه ای از مطلب قبل که به جهش احتمالی نقدینگی کشور طی یک سال گذشته (رشد احتمالی نزدیک به 70 درصدی نقدینگی) اشاره شده بود تاکید که «سهام خود را سفت بچسبید». واقعیت ماجرا اگر سناریو صلح برقرار باشد احتمالا بازار سهام بازدهی خارق العاده ای را تجربه می کند. شما اگر انتظار افت انتظارات تورمی در کوتاه مدت به واسطه اثر توافق را دارید باید منتظر کاهش نرخ بهره به دنبال ان باشید؛ خب خیلی تحلیل ساده ای است اگر بناست مثلا دو ماه دیگر قطعا نرخ بهره نزولی باشد کار تحلیلگر بازار پیشبینی این روند و خرید سهام است . در حالی که احتمالا مشابه سال های گذشته که خطاهای تحلیلی زیادی میان برخی از تحلیلگران بازار رخ داد گرچه این عده منتظرند تا شاید 5 تا 10 درصد پایین تر سهام را خرید کنند از یک رشد سنگین سهام جا می مانند. خیلی طبیعی است فارغ از اینکه در کوتاه مدت چه سیگنالی از نرخ بهره (اگر انتظار افت انتظارات تورمی وجود دارد نرخ بهره نزولی خواهد بود) یا حتی عملکرد شرکت ها (خیلی مشخص است که فصل بهار معیار مناسبی برای سنجش عملکرد شرکت ها در فصل های بعد نیست، جنگ بوده و محاصره دریایی در کنار کلی ریسک دیگر واقعا تحلیلگری می خواهد از روی بهار عملکرد یک سال اینده شرکت ها را قضاوت کند؟) سهام به پیشواز خوشبینی اینده برود. مسیله خیلی ساده است و نیاز به توضیح و تحلیل اضافی هم ندارد. اگر صلح برقرار و تحریم ها رفع شده باید منتظر جهش معنادار قیمت سهام به واسطه افزایش قیمت به درامد (pe) بازار سهام در میان مدت باشیم. اگر صلح ادامه دار است و یک تیم اقتصادی منطقی در دولت وجود دارد در میان مدت انتظارات تورمی افت می کند و به دنبال ان نرخ بهره افت می کند. بعید است تیم دولت به سرکوب مصنوعی نرخ ارز بپردازد بسیاری از همین عزیزانی که حالا در تیم اقتصادی دولت سمت رسمی دارند از مخالفان اصلی قیمت گذاری دستوری به خصوص در حوزه ارز هستند و با سرکوب مصنوعی ارز هم مخالف هستند. در چنین شرایطی که امید به اینده وجود دارد و قیمت به درامد شرکت ها در چنین سطوح پایینی (کمتر از 3 یا 4) قرار گرفته است قطعا باید انتظار جهش قیمت سهام را داشت. حالا شاید عده ای برای همان 5 تا 10 درصد تخفیف بیشتر روی قیمت سهام منتظر بمانند (به حراجی سهام دیروز اشاره شد) ولی خب ریسک زیادی انجام می دهند. درباره کلیت بازار...
-
فرزام روحانی
فسرب با سلام و عرض ادب همچنان طبق تحلیل بنده پیش میریم نقاط شیرین به ترتیب خریداری میشه خدا رو شکر نقدینگی داریم و این نقاط رو خریداریم سرمون توی کار خودمونه امیدوارم بقیه هم همچین شرایطی داشته باشن که سرشون توی پرتفوی خودشون باشه امین
-
ثشرق اونایی که نمیدونن 16 تیر چخبر سررسید همیار حداقل با سود بیست درصدی یک سری خارج میشن افزایش سرمایه خبری نیست هر از قیمت 6 تومن سبدگردانا انداختن هنوزم میندازن اگه سهم خوب گرفته بودین همین مدت هم ضررتون جبران میشد هم سود خوب میکردین
-
فزر حقوقی چرا میفروشه
-
صندوق های طلای بورس ایران
در بین صندوق های #طلا و #سکه چهار نماد با برتری تقاضای حقیقی همراه است که #زرگر یکی از ان هاست. فعلا سایر طلایی ها با برتری فروشنده ها مواجه هستند. در دقایق اخیر زرگر با قدرت 1,6 برابری تقاضای حقیقی و حمایت 8 درصدی 3 کد حقوقی با تحرکات صعودی قوی همراه شده و سعی در رسیدن به صفر تابلو دارد. #طلا #عیار #صندوق_طلا👇 https://t.me/+bHOklXFcpZ00ZmIx
-
سید حسین اکبری
سینرژی به کف حمایت قیمتی 3 ماهه رسیده ولی چون اخبار مثبتی از سمت نفت نمیاد هنوز برنگشته. تا حالا اینقدر حباب منفی نگرفته بود. قبل جنگ پالایش و دارا یکم هم بالای 25درصد حباب منفی داشتند ولی سهامداراشون رو به عرش رسوندند.
-
شبندر دیروز که پول نداشتم صفش ریخت الان که پول داشتم تو صفم
-
اکونیوز
ثمر، انتخابی برای بازدهی مستمر 👈 صندوق درامد ثابت ثمر، انتخابی هوشمندانه برای سرمایه گذارانی است که به دنبال بازدهی بالاتر از سپرده بانکی، بدون درگیر شدن با نوسانات بازار هستند. 🔵 بازده موثر خرداد ماه: 40% 🔵 براورد بازده موثر تیر ماه: 40%+ 🔵 سود روزشمار 🔵 بدون نرخ شکست 🔵 معاف از مالیات 🔵 ریسک بسیار پایین 👈 خرید با نماد «ثمر» ⛓ دریافت مشاوره رایگان سرمایه گذاری 📱 پشتیبانی: @gandom_mediaa ☎️ شماره تماس: 02192003330 📱 نقشه راه سوداوری با گندم: @GandomFinance https://app.didar.me/customer/form/565eb0a9-fad0-4fd5-864a-c0b350421689