#کرومیت بنظرم امروز بازیگرش صف خریدش میکنه
-
كانال تحليلي و آموزشي بورس آريا
سود من در شمواد ✅
-
IMEX CHANNEL
#فیلتر 📆 سه شنبه 02/تیر/1405 #فیلتر ورود پول هوشمند درجه 1👇👇👇 #پی_پاد #مداران #ولیز #ولساپا #عالیس #حاسا #پاریز #وکبهمن #غبهار #قثابت #فجهان #کزغال #بمولد #دامین #خودکفا #وسدید #زنجان #کگل #زملارد #دسانکو #فیلتر ورود پول هوشمند درجه 2👇👇👇 #شکبیر #پی_پاد #جم_پیلن #فطلوع #حاسا #فجهان #وغدیر #کزغال #بمولد #اریا #زملارد #بمپنا #مهر #درپاد #وکغدیر #فیلتر سنگینترین کد به کدها 👇👇👇 #فارس #حسینا #شپنا #حکشتی #شبریز #وپاسار #رمپنا #دزاگرس #سپید #اریا #غکورش #حتاید #صبا #ذرت #شیراز #ونفت #ناما #پترول #شسپا #فیلتر بلوکی ها 👇👇👇 #اریان #بگیلان #پارس #تنوین #چدن #حیات #خبهمن #زفکا #سامان #سنوین #سیمرغ #شهر #غدام #غچین #فارس #قرن #کلوند #کگل #گنگین #میهن #نان #نبابک #نیان #وصندوق #فیلتر سنگینترین خریدهای گروهی 👇👇👇 #بنیرو #بورس #جم_پیلن #خوساز #سیستم #شراز #شکبیر #فزرین #فن_افزار #کدما #ناما #وامید #وساپا #فیلتر سرخط خرید فردا 👇👇👇 #تادیکو #ذرت #زهلال #غشوکو #نیروترانسفر #وفیروزه #فیلتر جامع هوشمند 👇👇👇 #پخش #بمولد #بمپنا #پاریز #جم_پیلن #دماوند #فجهان #کزغال #ناما #ونفت #فیلتر مثبت ترین ها 👇👇👇 #پخش + 23.96 درصد #دسبحان +4.5 درصد #دسینا +3.63 درصد ┈┈••••✾•🌱🌸🌱•✾•••┈┈ Join us 🔜 @IMEXChannel
-
famatake
#قاسم امسال به راحتی 60 همت فروش 7.8 همت سود ناخالص 3.5 همت سود خالص خالص خواهد داشت به عبارتی هر سهم 85 تومن سود خواهد داشت قیمت سهم همین الان 206 تومن و سهم در منفی 3 در حال معامله است پی برای فروارد سهم 2.4
-
hamid
#وحکمت خیلی اذیت شدیم خیلی سخت بود ولی ب نظر میرسه اخرای بازی هست اخرین پله ی وحکمت رو امروز خریدم ببینیم چی میشه… شرکت سود ساخته دو تا افزایش سرمایه سنگین 1400 و 1405 داشته سهم ب شدت خشک شده کف های تاریخی حجم های تاریخی خورده اگه اینها دلیل بر افزایش قیمت سهم نباشه هیچی درست نیست ما تا ده برابر نشه نمی فروشیم با سپاس شاید یک سال دیگه تارگت تاچ بشه
-
شپدیس بالاخره حرکتشو داره شروع میکنه دوستان جم پیلن هم بررسی کنید، بنیاد عالی شناوری کم ابتدای روند/./
-
حمید۱۹
#شپدیس فقط دو ماه وقت هست ارز اوری بشه با توجه به اینکه فاینانس تامین مالی برای صادرات اوکی شده احتمالا شپدیس تا دو ماه صف خرید بشه
-
وتجارت با توجه به اختلال فعلی بانک تحارت بانک ملل و پارسیان سالم هستند میتونید استفاده کنید از خدماتشان
-
مهدی هاشمی
#کفراور این صفحه چقدر ساکته
-
امیرمحمد غلامی
ثفارس از 98 تابلو این سهمو نگاه میکنم بالایی در کار نیست هر مثبتی فرصت خروج هستش
-
وبهمن انقدر فروشنده نداره حراج بدون دامنه نتونست برگذار کنه بعد نگران سهمی؟ کلا سیستمو خاموش کن برو 2 ماه دیگه بیا ببین چه خبره