ثاخت صف خرید دوم
-
خساپا افشای الف کی داره ؟ درخواست افزایش قیمت داده؟
-
Sarmayedan
#خکرمان جناب شادکام یک افشا و یک بازگشایی درست اگر انجام داد جایزه دارید. ناظر هم که کرده تو … ن شرکت ، در نمیاره اصلا این سهم مگر 7 ساله ناظر داره؟؟؟
-
MEHDi
بکاب در بهترین روزهای بورس که همه سهم ها حداقل 50 درصد دادن ؛ بکاب با حقوقی… 40 درصد زیان زده… اگر این پول خوردن داره بخورید… اما عاقبت کارتون رو ببینید ..
-
مهدیه افراشته
#شپلی جالبه برام که کاربر کدخدا همین امروز رفتن صفحه ایجاد کردن و یک توییت کلا زدن ان هم در مورد شپلی که تماس بگیریم بگیم سهممون رو نبرین بالا چون کانال مهناز صادقی گفته شما خودتون اصلا سابقه تون مشخص نیس و یهویی تشکیل شدین چطوری باورتون کنیم خودتون از اینکه یهو متولد شدین اونم یهویی در فضای شپلی تعجب کردین انگار
-
علی جعفری
فزر دوستان بنظر شما فزر شنبه مثبته یا منفی؟
-
فارس کارگزاری اگاه چطوری باید خرید تال زد؟
-
حامی برازنده
#شپلی ضمنا مهناز هفته های قبل فروخته الان شاید داره حرص میخوره…
-
Şahan
#ریشمک یه عده دزد چمبره زدن رو شرکت نه محصول جدید دارن نه طرح و توسعه دارن در حالیکه بیشترین حاشیه سود واسه گیاهان دارویی هست فقط یه شرکت درست کردن واسه دزدیدن و چاپیدن دلار یه ادم بیسواد هم گذاشتن رو سر شرکت من که امروز نصف سهامم رو رد کردم
-
جواد
وبملت..ما که از اردیبهشت به بعد سهام اضافه کردیم..سود تعلق میگیره
-
M_rezas
#حفاری بزودی معلوم میشه این حجم و نحوه معاملات امروز سهم چه دلیلی داشته و ایا قرار هست سهم به جایگاه واقعی خودش برسه یا صرفاً استفاده حقوقی از جو مثبت بازار برای نوسان گیری مجدد از سهم بوده!؟