📣 #بازگشایی بازگشایی نمادهای معاملاتی #دسبحا، #دفرا، #ددام
-
پکویر دوستانی که میگن بزن زیرش بزن زیرش اگه سهامدار قدیمی باشن یا حتی گذشته سهم رو چک کنن متوجه میشن این سهم هیچ وقت قفلی صف خرید و فروش نمیشه با ارامش رشدشو می کنه همیشه هم راه میده برا ورود و خروج
-
بی نام
ثشاهد واقعا نمیتوم درک کنم اینایی که ید سهمو میگن ایجا چیکار میکنن؟؟؟؟؟؟
-
وبملت نوش جونمون :)
-
nas19971
#شپلی فیلترها سیگنال خرید صادر کردند
-
My Market
#بهپاک رنج مثبت سنگین تا استانه صف خرید در این دقایق… وضعیت بنیادی سهم مورد تایید است، سهم تا رسیدن به ارزش بنیادی خودش همچنان فاصله زیادی دارد
-
غنوش اگه صلاح میدونید افشا بزنید تعارف نکنید اصلانا
-
خدایا شکررررررررت
خساپا سلام افشای الف چه تاریخی اعلام می کند؟
-
کیاشا شاد
وساپا منتظر باشید دوران طلایی وساپا هنوز شروع نشده هنوز هم منتظرن فروشنده ای باشه که بفروشه و اونهایی که خبرهای رانتی دارند در کمین خرید نشستند اصلا نیازی نیست صف چند صد میلیونی ببندند تا بقیه ببینندچون اون موقع فروشنده کمتر میشه در همین شرایط دارند خرید میکنند فقط حواستون به حجم معاملات باشه
-
شستا و مایی که عیار نداریم ولی اونور داریم تبدیل میکنیم به شستا
-
Tahlil@
#کرماشا کدوم جایزه عزیز من، از جیب خودت کم میکنه برمیگردونه به خودت، جایزه زمانی که ارزش سهمت رو پایین نیاره این یه کلاه گشاد برای سهام دار ونفع ذینفعان هست این روش ها راهی برای فرار دربرداشت سودبه سهام داران هست چراکه چندین ساله انباشته داره ایا این انباشته تو شرکت بوده به عنوان سرمایه درگردش؟ ایا انباشته دربانک بوده وسود یا اعتباراتی برای شرکت داشته؟ ایا کالا یا تجهیزات یا سرمایه گزاری دیگه ایی باهش کرده ؟ اگر بوده که قطعا بوده پس نفع من وشمای سهام دارکجاست ؟ این جورافزایش سرمایه به نفع سهام دارنیست چرا نقدا با درصدبالا تقسیم نمیکنند؟ تاخودمون درمورد سرمایه یا سودمون تصمیم بگیریم