جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| amihey
۱۱:۳۷:۴۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

پکویر دوستانی که میگن بزن زیرش بزن زیرش اگه سهامدار قدیمی باشن یا حتی گذشته سهم رو چک کنن متوجه میشن این سهم هیچ وقت قفلی صف خرید و فروش نمیشه با ارامش رشدشو می کنه همیشه هم راه میده برا ورود و خروج

لیست اخبار