جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
Tahlil@ | rauoof2025
۱۱:۳۶:۵۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

#کرماشا کدوم جایزه عزیز من، از جیب خودت کم میکنه برمیگردونه به خودت، جایزه زمانی که ارزش سهمت رو پایین نیاره این یه کلاه گشاد برای سهام دار ونفع ذینفعان هست این روش ها راهی برای فرار دربرداشت سودبه سهام داران هست چراکه چندین ساله انباشته داره ایا این انباشته تو شرکت بوده به عنوان سرمایه درگردش؟ ایا انباشته دربانک بوده وسود یا اعتباراتی برای شرکت داشته؟ ایا کالا یا تجهیزات یا سرمایه گزاری دیگه ایی باهش کرده ؟ اگر بوده که قطعا بوده پس نفع من وشمای سهام دارکجاست ؟ این جورافزایش سرمایه به نفع سهام دارنیست چرا نقدا با درصدبالا تقسیم نمیکنند؟ تاخودمون درمورد سرمایه یا سودمون تصمیم بگیریم

لیست اخبار