وساپا منتظر باشید دوران طلایی وساپا هنوز شروع نشده هنوز هم منتظرن فروشنده ای باشه که بفروشه و اونهایی که خبرهای رانتی دارند در کمین خرید نشستند اصلا نیازی نیست صف چند صد میلیونی ببندند تا بقیه ببینندچون اون موقع فروشنده کمتر میشه در همین شرایط دارند خرید میکنند فقط حواستون به حجم معاملات باشه
-
میخ پول | بورس تهران | MIKHEPOOL
🟡 بیشترین حجم معاملات 🟡 #وبملت، #خودرو، #وتجارت، #وبصادر، #خساپا، #ذوب، #وامیدح، #شستا، #وپارس، #کرمان، #خزامیا، #فملی، #شتران، #اخابر، #وسینا @Mikhepool | میخ پول
-
میخ پول | بورس تهران | MIKHEPOOL
🟡 شاخص سازها 🟡 #اروند، #فارس، #فملی، #شپنا، #وپاسار، #شبندر، #وبملت، #پارسان، #شستا، #شتران، #وغدیر، #شپدیس، #تاپیکو، #وامید، #شبریز @Mikhepool | میخ پول
-
دهکده بورسی | Bours village
امروز #وپترو صف خرید #زاگرس صف خرید #انرژی امروز بسته میشه واسه مجمع #خصدرا قرار بود باز شه که نشد (افشای الف داشت)
-
WKPlast |ویکی پلاست
🔥 صعود 88 هزار واحدی #بورس_تهران | شاخص کل در پایان معاملات امروز: 5,160,903 واحد 🔄 شاخص کل بازار سرمایه در پایان معاملاتی سه شنبه 2 تیر 1405 🔻 تغییرات بورس تهران تا این لحظه: 88,226 واحد افزایش 🗓🔺 اختلاف با اخرین شاخص کل در هفته گذشته: 9,809 واحد افزایش 🗓🔺 اختلاف با اخرین شروع بازار شنبه 9 اسفند: 1,411,522 واحد افزایش #پایان_بورس @WKPlast | ویکی پلاست
-
خساپا افشای الف کی داره ؟ درخواست افزایش قیمت داده؟
-
MEHDi
بکاب در بهترین روزهای بورس که همه سهم ها حداقل 50 درصد دادن ؛ بکاب با حقوقی… 40 درصد زیان زده… اگر این پول خوردن داره بخورید… اما عاقبت کارتون رو ببینید ..
-
Sarmayedan
#خکرمان جناب شادکام یک افشا و یک بازگشایی درست اگر انجام داد جایزه دارید. ناظر هم که کرده تو … ن شرکت ، در نمیاره اصلا این سهم مگر 7 ساله ناظر داره؟؟؟
-
مهدیه افراشته
#شپلی جالبه برام که کاربر کدخدا همین امروز رفتن صفحه ایجاد کردن و یک توییت کلا زدن ان هم در مورد شپلی که تماس بگیریم بگیم سهممون رو نبرین بالا چون کانال مهناز صادقی گفته شما خودتون اصلا سابقه تون مشخص نیس و یهویی تشکیل شدین چطوری باورتون کنیم خودتون از اینکه یهو متولد شدین اونم یهویی در فضای شپلی تعجب کردین انگار
-
فارس کارگزاری اگاه چطوری باید خرید تال زد؟
-
علی جعفری
فزر دوستان بنظر شما فزر شنبه مثبته یا منفی؟