پکویر دوستان این افزایش سرمایه شرکت که نقدی هست خوبه یا باعث ضعف شرکته؟؟؟؟؟
-
علی 56
#سبزوا با سلام خدمت سهام داران سبزوا عرض کنم خدمت دوستان این سهم بنیان درست و حسابی نداره وهمچنین مدیران خوبی هم نداره در کل سهم بسیار ضعیفی هست اگر میتونید ردش کنید بره وسلام.
-
KING
بهتون گفته بودم اینا همشون نوچه های س ل ی م ا ن ی هستند که با استراتژی که میچینه اینا رو میفرسته تو شبکه های سهام مثل سهامیاب و بقیه مخصوصا در مورد سهامی مثل ثفارس که بازارش خیلی وسیع نیست جواب میده. الانم ایشون داره کم کم جوری وانمود میکنه که کمتر فحش بخوره😃😃😃
-
بورس۲۴ | Bourse24
«اخابر» پرونده 1404 را با جامپ سه رقمی سود بست مخابرات ایران پرونده عملیاتی و مالی سال 1404 را با ثبت جهش قابل توجه سوداوری بست. «اخابر» که در طول سال گذشته تقریباً هر ماه رکوردهای درامدی جدیدی به بازار مخابره می کرد، در نهایت با رشد سه رقمی سود خالص و نسبت های ارزندگی قابل توجه، عملکردی چشمگیر در کارنامه خود ثبت کرد. 👇👇👇 bourse24.ir/news/358246
-
گـانــــدو 𝕧𝕚𝒑 صندوقها
#اهرم 🔹خرید اهرمی ها در صف های فروش روز گذشته پیشنهاد شد، اما ارایه صف های خرید امروز #اهرمی ها جای نگرانی نداشت و در تایم روزانه، حمایت 4500 اهرم حفظ شد و مجددا به صف خرید رسید. ✍ اپدیت خواهم کرد.
-
Ali
غالبر این سهم رو قوی ترین حمایتش نتونست مثبت بشه اونایی که حمایت میکنند به نظرم قمار بازن نه سهامدار
-
مسعود کاشف
گشان حقوقی محترم مگر سهم 200درصد رشد کرده که پایانی رو در سقف کانال نزولی بلند مدت نگه داشتی که اگر کوچکترین خبر منفی اومد بهانه داشته باشی و باز برگردی پایین کاش به جا این زرنگ بازی ها کمی هم به فکر سهامدارتون بودین به فکر اینکه روزهای سبز سهم رو میبستن و با افشا ب های الکی نمیزاشتین بره بالا الان قیمت باید در کانال 5000ت میبود
-
Neda
#چنوپا جالبه تمام بازار 100 درصد رشد کردن حقوقی این سهم داره به سهامداران ظلم میکنه
-
ورنا اگه فکر کردید ما خسته میشیم میفروشیم اشتباه داری میزنی ما تو هر رنج منفی که میزنی اضافه میکنیم
-
علی عرفان
ثفارس هی فلانی.. این لقمه ها که می بری سر سفره پشتش اه و نفرین هست
-
فملی دوستان طرح حامی کارگزاری مفید چند درصد سود هست؟