«اخابر» پرونده 1404 را با جامپ سه رقمی سود بست مخابرات ایران پرونده عملیاتی و مالی سال 1404 را با ثبت جهش قابل توجه سوداوری بست. «اخابر» که در طول سال گذشته تقریباً هر ماه رکوردهای درامدی جدیدی به بازار مخابره می کرد، در نهایت با رشد سه رقمی سود خالص و نسبت های ارزندگی قابل توجه، عملکردی چشمگیر در کارنامه خود ثبت کرد. 👇👇👇 bourse24.ir/news/358246
-
بتا سهم
#ثجنوب در گزارش ماهانه خرداد به درامد 3331 میلیارد ریالی رسیده است 9ماهه به فروش 9860 میلیارد ریالی رسیده است
-
غالبر غالبر بخری فقط جز ضرر چیزی نداره
-
بشتابید نشتابید خواهند شتافت پس بشتابید . شارپ تا کهکشان ها دارد بورس .سالار وشرور بازار ها بورس است0🟢💚💜🩵💚🩵💚🟢💙 وبوعلی .وبملت. شپنا .وشبندر. ارزنده بماند یادگار🟩🟩🟩
-
عصر فردا
‼️‼️ در مراسمی با حضور معاون اول رییس جمهور، وزیر اقتصاد، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار و مدیرعامل بانک ملت، مجوز تاسیس نخستین صندوق سرمایه گذاری در دارایی های ارزی با درامد ثابت ارزی به بانک ملت اعطا شد @asrefarda_ir
-
ذوب ذوب راهشو بلده افشا الف میزنه با تورم خیلی فاصله داره بورس و سهام ها بخصوص سهم ذوب
-
ریرا ق
اهرم درود جناب غضنفری وقتتون بخیر 🌹 عذر می خوام ضملت 32 ـ 5031 با توجه به تایم سر رسید خوبی که دارند امکان رشدشون هست ؟ چند درصدی تو ضررم… 😑
-
غالبر اصلا پیشنهاد نمیشه برای خریدن غالبر
-
عیار روزی که گفتم بفروشید و سهام بنیادی مسه شبندر و وبملات بگیرید الان کلی تو سود بودید. ولی تعصب کارو خراب میکنه. بازار سهام حالا حالا ها صعودی خواهد بود
-
غالبر بفروش تا خیالت راحت بشه غالبر بدترین سهام
-
غپاذر سلام دوستان سود غپاذر امروز واریز شد قرار بود 6تیر واریز بشه دستشان درد نکنه