جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
KING | raeb1355
۱۲:۴۵:۱۷ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

بهتون گفته بودم اینا همشون نوچه های س ل ی م ا ن ی هستند که با استراتژی که میچینه اینا رو میفرسته تو شبکه های سهام مثل سهامیاب و بقیه مخصوصا در مورد سهامی مثل ثفارس که بازارش خیلی وسیع نیست جواب میده. الانم ایشون داره کم کم جوری وانمود میکنه که کمتر فحش بخوره😃😃😃

لیست اخبار