جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
مسعود کاشف | masoud.50
۱۲:۴۴:۵۲ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

گشان حقوقی محترم مگر سهم 200درصد رشد کرده که پایانی رو در سقف کانال نزولی بلند مدت نگه داشتی که اگر کوچکترین خبر منفی اومد بهانه داشته باشی و باز برگردی پایین کاش به جا این زرنگ بازی ها کمی هم به فکر سهامدارتون بودین به فکر اینکه روزهای سبز سهم رو میبستن و با افشا ب های الکی نمیزاشتین بره بالا الان قیمت باید در کانال 5000ت میبود

لیست اخبار