جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
سالومان | ehsanhd91
۱۰:۲۵:۴۵ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

#اردستان توی این سهم چ خبره که حقوقی اینجوری ریده توش؟ بی شرفی هم حدی داره، بکش بیرون ازش دیگه حیوون. بزار سهامدار نفس بکشه بی همه چیز

لیست اخبار