جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
وپسا | samyarvapsa
۱۰:۳۶:۰۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

میفرمایید سهم بازار پایه که زیاد بره بالا تعلیق میشه، میشه لطفا شما پیشقدم بشید برای انجام اقدامات لازم جهت تعلیق نماد شپلی که از 80 اومده این لحظه 5025 در حال معامله هست سهمی اگر ندارید فاز منفی یا حتی مثبت بیجا ندید،

لیست اخبار