#شلرد یکی از بچه ها دو هزار تومن گذاشته بود اون نمودار خوب بود منطقی بود اینطور خریدار داشته باشه راحت میرسیم به اون عدد
-
بورس۲۴ | Bourse24
با وجود اینکه امروز بیست و یکمین روز متوالی صف خرید #توسن است اما قدرت 15 برابری تقاضای حقیقی ها در قیمت 558 تومان را تجربه می کند. کسب بازدهی حدود 40 درصدی تا اینجای کار #بازار_بورس #بازار_بورس_ایران #نبض_بازار @bourse24ir
-
بورس۲۴ | Bourse24
غفلت بازار از نمادی که سهامدار «شپنا»، «فارس»، «شسپا» و دیگر سهم های پرتقاضای بورس است مالکیت 25.87% از «فارس» که این روزها قفل صف خرید است! مالکیت 4.64% در غول پالایشی ایران یعنی «شپنا» که این روزها، قفل صف خرید است! مالکیت 65.5% در بزرگترین بازیگر حوزه روانکاران یعنی «شسپا» که این روزها قفل صف خرید است! مالکیت 14.8% در پتروشیمی فن اوران که این سهم نیز صف خرید است! مالکیت 15.2% در «شبهرن»، دیگر پلیر مطرح حوزه روانکاران و …. در اختیار تابان فردا بوده که خب! به صورت غیرمستقیم «ومهان» نیز از این مالکیت، سود می برد. #ومهان ⬇️⬇️⬇️ bourse24.ir/news/358156
-
MAJID
#حافرین کی سهام جایزه قابل معامله میشه ؟
-
فیلتر نویسی دانشگاه بورس
🔹 بیشترین ارزش معاملات #موج #فیروزا #پاداش #مسگون #فملی 📊https://t.me/filterBourseUniversity/40101
-
داود
#خودرو خگستر و خکاوه هم صف خرید شدند .
-
آقای بازار / اپلیکیشن بنیادی بورس ایران
#شکبیر ورود پول هوشمند اخرین: 3% پایانی: 2.96% 🟩پی بر ای : 4.68 💎@parsdevelop_support 👈 کانال پلاس 2 تیر 1405
-
رضا1361
به گفته دوست خوبم مجید ح #ثشرق خرید شد. پله های بعدی در روزهای اینده.
-
اهرم جانم به فملی داره یکه تازی می کنه ❤️❤️❤️❤️
-
آرش دانایی
ونیرو خیلی ریخته خبلی خبلی بخر
-
am bourse
ثبهساز قبلا گفتم تو ابتدای روندهای ریزشی پوبلک به سقف قبلی یکم بالاتر یا پایینتر داریم بعد ادامه ریزش