#شاخص_بورس غنیلی بخرید قفل صف خرید کنید ببریدش تا عرش بالا،با این سهم میشه رشد فراتر از تورم و بازار گرفت
-
تالار معاملاتی
📊#واچ_نوسان📊#جم
-
بتا سهم
#دلر روی 38% از محصولات شرکت افزایش نرخ گرفت احتراما درراستای رعایت مفاد ماده 13 دستورالعمل افشا اطلاعات به استحضار میرساند، نرخ فروش 96 قلم از محصولات این شرکت به جهت پوشش هزینه های ناشی از افزایش قیمت مواد اولیه و بر اساس مجوز سازمان غذا و دارو به طور میانگین 55% افزایش یافته است.
-
مجید ح
#خودرو باید بره قسمت 75 و بعد شاید پولبک به 67
-
Elliott Waves
#های_وب ارزان ترین سهم کل بورس ایران بعد از یک دوره اصلاح فرسایشی 7 ساله و رسیدن قیمت به تراز 78% فیبوناچی مانع اصلاح بیشتر گشته و در حال تشکیل الگوی بازگشتی و تغییر استراکچر از نزولی به صعودی است در تایم فریم روزانه از روند نزولی کوتاه مدتی خارج شده و مشکوک به الگوی W هست با تثبیت بالای محدوده 43 تومان موج صعودی اصلی سهم اغاز خواهد شد هدف اولیه محدوده 80 و گام بعدی 120 تومان خواهد بود لازم به ذکر است قیمت تا سقف تاریخی حدودا بیش از 750% فاصله دارد یعنی قیمت از همینجا اگر 8و نیم برابر شود تازه میرسیم به سقف سال 99! سطح اعتبار تحلیل عدم شکست کف 27 تومان
-
🇮🇷 بورسلند 🇮🇷
✅ #شاخص_گروه خودرو✨ 🕯 در تایم فریم روزانه در یک مثلث متقارن مهمی قرار گرفته و در حال حاضر به حوالی سقف این مثلث رسیده..! در صورتی که شاخص این گروه موفق به خروج از مثلث به سمت بالا بشه، یک موج صعودی دیگری در گروه #خودرو شکل خواهد گرفت 👌🏻 ✅🔥 هم اکنون رنج #مثبت در گروه #خودرویی #بورسلند @bourselandgroup
-
کانال آموزشی پیشرفت مالی
ستاره خلیج فارس 780 همت باشه شپنا و شبندر چقدر می ارزه؟ رو تاپیکو چقدر اثر مثبت داره ؟ جالبه نه ❤️🌹
-
AH
#کچاد تاکی همینطوری ریزشی است؟
-
↩️ معاملات شخصی ↪️
خگستر صف خرید
-
پرهام
#کرومیت بجز گروه پایه سهمی اینقدر ریزش شده نداریم. روی حمایت بسیار قوی هست. همه شرایط برای یک شارپ اماده است.
-
پرهام
#کرومیت بجز گروه پایه سهمی اینقدر ریزش شده نداریم. روی حمایت بسیار قوی هست. همه شرایط برای یک شارپ اماده است.