جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
جواد | rvahedi
۰۹:۵۳:۴۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

#کرمان به خاطر همین پیامهای منفی در مورد کرمان هست که سهامدارها ترسیده شدن. سهم به قیمت سال 99 رو چرا می فروشید اخه؟ من که درک نمیکنم!! حقوقی هم قربونش برم نشسته و فقط نگاه میکنه! علت افت سهم به خاطر حقوقی ضعیفش هست. نمیدونه کی بخره کی بفروشه یا اینکه به فکر نوسان گیری خودش هست!

لیست اخبار