جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| mahdi653
۰۸:۲۷:۰۶ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

تکشا سلام و صبح بخیر خدمت دوستان همیشه دست به ماشه، اماده باشید تا دقایقی دیگه برید در صف فروش سفارش گذاری کنید و سهم رو همچنان قفل نگه دارید، خدای نکرده کوتاهی نباشه و به حرف بقیه هم بابت لغو سفارش یا نرفتن در صف فروش گوش نکنید

تعامل (Eng) 2.0
لیست اخبار