مهم برای نمادهای پالایشی بازگشت فرمول قیمت گذاری خوراک و فراورده های پالایشی به نرخ های جهانی از اواخر خرداد مدیر بازرگانی شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی ایران در گفت وگو با بورس 24 اعلام کرد با پایان اعتبار مصوبه شورای عالی امنیت ملی در 9 خرداد، قیمت گذاری خوراک و فراورده های ویژه پالایشی که در دوره شرایط اضطراری بر مبنای نرخ های پیش از جنگ انجام می شد، از حدود 26 خردادماه بار دیگر بر اساس فرمول های وابسته به قیمت های جهانی محاسبه می شود. @Naghash69_Rtb
-
بورس۲۴ | Bourse24
با وجود اینکه امروز بیست و یکمین روز متوالی صف خرید #توسن است اما قدرت 15 برابری تقاضای حقیقی ها در قیمت 558 تومان را تجربه می کند. کسب بازدهی حدود 40 درصدی تا اینجای کار #بازار_بورس #بازار_بورس_ایران #نبض_بازار @bourse24ir
-
بورس۲۴ | Bourse24
غفلت بازار از نمادی که سهامدار «شپنا»، «فارس»، «شسپا» و دیگر سهم های پرتقاضای بورس است مالکیت 25.87% از «فارس» که این روزها قفل صف خرید است! مالکیت 4.64% در غول پالایشی ایران یعنی «شپنا» که این روزها، قفل صف خرید است! مالکیت 65.5% در بزرگترین بازیگر حوزه روانکاران یعنی «شسپا» که این روزها قفل صف خرید است! مالکیت 14.8% در پتروشیمی فن اوران که این سهم نیز صف خرید است! مالکیت 15.2% در «شبهرن»، دیگر پلیر مطرح حوزه روانکاران و …. در اختیار تابان فردا بوده که خب! به صورت غیرمستقیم «ومهان» نیز از این مالکیت، سود می برد. #ومهان ⬇️⬇️⬇️ bourse24.ir/news/358156
-
MAJID
#حافرین کی سهام جایزه قابل معامله میشه ؟
-
فیلتر نویسی دانشگاه بورس
🔹 بیشترین ارزش معاملات #موج #فیروزا #پاداش #مسگون #فملی 📊https://t.me/filterBourseUniversity/40101
-
داود
#خودرو خگستر و خکاوه هم صف خرید شدند .
-
آقای بازار / اپلیکیشن بنیادی بورس ایران
#شکبیر ورود پول هوشمند اخرین: 3% پایانی: 2.96% 🟩پی بر ای : 4.68 💎@parsdevelop_support 👈 کانال پلاس 2 تیر 1405
-
بــهــارِ بورسꕥ🌾(خرید میلیاردرها)🌾ꕥ
#اهرم هم به صف خرید رسید✅✅✅
-
رضا1361
به گفته دوست خوبم مجید ح #ثشرق خرید شد. پله های بعدی در روزهای اینده.
-
اهرم جانم به فملی داره یکه تازی می کنه ❤️❤️❤️❤️
-
آرش دانایی
ونیرو خیلی ریخته خبلی خبلی بخر