#وبرق جلالی تو مجمع حرف خیلی خوبی زد، گفت انقدر وبرق رو جذاب میکنم که همه بخوان سهم رو بخرن الان یکیش رو خودمون داریم میبینیم 1800 تومن پولی که به ازای هر سهم از فروش صانع روی دریافت شد(200 تومن سود تقسیم شد از 2000 تومن) الان کرده 4300 بعد طرف… مداره داره میفروشن، بعد میگن جلالی فلان کرد و فلان کرد عقل که دارین، چشمتون رو باز کنین
-
زانیار محمدی
فملی تا 1200 میریزه مس جهانی بد ریزش کرد
-
شب زنده دار
#خودران از زمان عرضه سه سال پیش بازدهی 20 درصد ای خاک توسرت مفید که پشکل 200 درصد رشد کرد این بازدهی صفر مگه چی تو پرتفو داری
-
Atilaaa
#حفاری 150 میلیارد تومان معامله شده تا این لحظه👌👌👌
-
فرهاد عزیزپور
اهرم ضستا 4047 یک مقدار ریسکش بالاست ولی اگر هفته اینده بازارر اکی باشه و شستا صف خریدش حفظ بشه گین خیلی خوبی میده! من سر به سر خودم 10 ریال هست! پیشنهاد خرید نیست! دوستان خودشون بررسی کنند!
-
Hossein
ثشرق# سبدگردان محدی سال گذشته قله خرید کردن الان هفتاد درصد ضررن مردم دیگه جوابم نمیدن هنوزم داخل فضای مجازی وعده افزایش سرمایه میدن یعنی سرمایه خیلی نزدیک صفر ببینید چقدر پول خوردن
-
نبض مجامع | اخبار مجامع
🔴توقف برخی از نمادهای معاملاتی در پایان جلسه معاملات ✅به اطلاع می رساند؛ نمادهای معاملاتی (#وکبهمن)، (#بنو)، (#شگویا) و (#فسوژ) جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام، در روز یکشنبه مورخ 1405/04/07، در پایان معاملات امروز سه شنبه مورخ 1405/04/02 متوقف می شوند. عضو کانال اخبار مجامع شوید 👇 🆔 @nabzemajame
-
بورس | سهام | آكادمى كارو
💠 #خگستر صف خرید متوالی. قبلا به دوستان در ⭕️ معرفی شده بود😉 🆑 @karoacademy365 ⭐️
-
nas19971
#خصدرا خصدرای 250تومانی در2تیر1405یعنی طلای 3میلیون تومانی
-
بورس۲۴ | Bourse24
صف فروش امروز #اروند سبک تر از روزهای قبل است. تا کنون 58,5 میلیون سهم از صف فروش این نماد #شیمیایی با حمایت 56 درصدی 6 کد حقوقی جمع اوری شده و حدود 133 میلیون سهم از ان باقیست. ارزش فعلی صف فروش اروند به زیر 700 میلیارد تومان رسیده که دست کم 1 همت نسبت به دیروز کاهش یافته است. #بازار_بورس #بازار_بورس_ایران #نبض_بازار @bourse24ir
-
مسعود
#وبملت درحال کدبه کد هست حقوقی به حقیقی نشانه ایی از رشد بعدی هست