#وبصادر بورس24 : گروه بانکی در منفی های بازار دوشنبه پرحجم و مورد توجه بودند. به نظر خبر اصلاح لات سایز سهام کمتر از 100 تومانی، تاثیر بسزایی در روند حرکتی بسیاری از نمادها علی الخصوص وتجارت و بصادر داشته باشد. در وتجارت شایعه شده که این بانک در یک پرونده قضایی یک میلیارد یورویی رای بدوی گرفته و به زودی در این خصوص شفاف سازی می دهد. علاوه بر این خبر، برای امسال بهره برداری از معدن کنستانتره مس در یکی از زیرمجموعه ها را داریم که اثار مالی ان در سال جاری وتجارت نمود پیدا خواهد کرد. به نظر وتجارت به راحتی قابلیت رسیدن به سطوح 80 تومانی را داشته باشد. البته از دید ما وبصادر در این قیمت ها کمی جذاب تر و ارزنده تر از وتجارت است؛ چراکه وبصادر با مارکت 55 هزار میلیارد تومانی، حدود 80 همت سهام پالایشی (شپنا، شبندر، شتران و شبریز) دارد. حال دارایی های دیگر نظیر وخارزم و وسپهر و نیشکر و نیروگاه و تعداد شعب بالا پیشکش ! وبصادر از محل تقسیم سود شرکت های پالایشی بیش از 10 همت سود شناسایی خواهد داشت و همین موضوع رشد جدی سود امسال را رقم می زند. از دید ما وبصادر به زودی باید قیمت های 100 تومانی را ببیند. اما ونوین هم با وجود رشد اخیر کماکان یکی از گزینه های جذاب گروه بانکی است. بانک اقتصاد نوینی که برای امسال قابلیت رسیدن به سود 130 تومانی را دارد و می تواند مجددا مورد توجه قرار گیرد. و سر اخر به وپارس می رسیم. که با تحقق سود قوی سال 1404 و چشم انداز بهبود عملیات بانک و البته برنامه افزایش سرمایه 100 درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها، اهداف 230 - 240 تومانی را دنبال می کند. گذر سهم از مقاومت 185 تومانی و پولبک به این سطح، فضای حرکتی سهم را هموار خواهد کرد.
-
Pure 99.1%
#شلرد چار پنج ساله این سهم رو دارم فقط منتظرم به قیمتی برسه که از شررش خلاص بشم، این مدل سهام رو دیگه من نمیخرم ، بیش از 99 درصد شرکتهای بورس رو دیگه اصلا نگاه هم نمیکنم مثل پالایشیها، بانکیها، فولاد، اکثر پتروشیمیها، هلدینگها، نیروگاهی و خیلیای دیگه
-
حمید جباری
خگستر سلام دوستان عزیز صبحتون بخیر تحلیل ماهانه چارت خگستر بروزرسانی شد بسیار سهم ارزنده ای هست خودم تو سبد دارم داره از فشردگی چند ساله خارج میشه و یک رشد حدود 10 برابر برای دو سال اینده در انتظارش هست توضیحات چارت رو با دقت بخونید انشالله که براتون مفید باشه در هر فرصت می تونید یک پله خرید کنید.
-
ثمسکن دیروز صحبت از سهامدار اگاه شد. ما اینجا نیستیم که به جای کسی تصمیم بگیریم ، اما اگر احساس کنیم فضاسازی های هیجانی، برداشت های نادرست یا جریان های اثرگذار بر ذهن سهامداران در حال شکل گیری است، تلاش می کنیم از زاویه روانشناسی بازار و رفتار معامله گران، به روشن تر شدن تصویر و تصمیم گیری اگاهانه تر کمک کنیم.
-
مهران
#اردستان واقعیت این است اگر سهام رنج بزند اشکالی ندارد ولی این رفتار حقوقی ها رنج زدن نیست ان هم با مردمی که دارند به بورس اطمینان می کنند
-
78
فملی سایت tsetmc : سهامدار عمده : موسسه صندوق بازنشستگی وظیفه از کارافتادگی : (دیروز دوشنبه اول خرداد 1405) : تعداد 634/918M سهم خرید و سهم فعلی ( B) 79/941 و 7/613 درصد…
-
Hasan Hasan
غناب وقتی میره پایین جوری پایانی رو پر می کنه که به کف قبلی برسه که انگار 1000% بالا رفته !!!
-
ali
#شپلی تحول بنیادین یعنی این!! مطمان باشید شپلی به جایگاه اصلیش در اقتصاد کشور برمیگرده… برندش احیا میشه.. دم برادران شعاعی گرم… هم تولید کشور رو رونفق میدن و هم سود میکنن
-
رسانه مراقب بیمه
🔴چراغ سبز سازمان بورس به افزایش سرمایه «اسیا»؛ گام نخست با سود انباشته برداشته شد ▫️مراقب بیمه : سازمان بورس مجوز افزایش سرمایه 14 درصدی شرکت بیمه اسیا از محل سود انباشته از مبلغ 3500 میلیارد تومان به مبلغ 4000 میلیارد تومان به منظور اصلاح ساختار مالی، افزایش سوداوری و بازدهی از طریق افزایش قبولی ریسک و افزایش ظرفیت مجاز و سهم نگهداری را صادر کرد. 🔺این شرکت همچنین بیان داشت: مجمع عمومی فوق العاده می تواند با انجام افزایش سرمایه از مبلغ 40,000,000,000,000 ریال به مبلغ 🔺189,750,431,932,634 ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها موافقت و اختیار عملی نمودن ان را به مدّت 1 سال به هییت مدیره تفویض نماید تا هییت مدیره شرکت پس از اخذ مجوز از سازمان و بیمه مرکزی ج.ا.ا نسبت به عملی نمودن ان اقدام نماید. 🔺لازم به ذکر است اجرایی نمودن مراحل بعدی افزایش سرمایه منوط به کمتر نشدن قیمت تیوریک سهم نسبت به ارزش اسمی ان بعد از فرایند افزایش سرمایه است. 🔗بیشتر بخوانید : moraghebbime.com/news-content/7793 #بیمه ✅ @moraghebbime
-
ایران آباد@
#نوری بهرحال امروز نوری صف خرید خواهد شد ،و صف اروند هم جمع میشه
-
مهدی عظیمی، نگاهی بر الگوهایکلاسیک
حسیر / سهام تایم هفتگی مقاومت های مهمی رو شکسته این سهم رو بررسی کنید ✅