جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
مهران | mehraneg30
۰۸:۲۵:۳۲ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

#اردستان واقعیت این است اگر سهام رنج بزند اشکالی ندارد ولی این رفتار حقوقی ها رنج زدن نیست ان هم با مردمی که دارند به بورس اطمینان می کنند

لیست اخبار