تحرکات #اهرم در بورس #دالبر #سصوفی #بترانس #وسینا در #دکپسول خریدار است.
-
شاهان
#کاما این فرهنگ حسینی کیه که همه سهامداران شرکت ها ازش ناراضی هستن،ایا سمتی داره تو شرکتها
-
نبض مجامع | اخبار مجامع
🔴 #کاما سهامداران خود را به مجمع فراخواند. 🕛 زمان مجمع: 13 تیر عضو کانال اخبار مجامع شوید 👇 🆔️ @nabzemajame
-
رضا علیزاده اعتمادی
وبملت بانک ملت (وبملت) امروز مثل یک بانک سنگین وزن است که از فاز «زنده ماندن با دارایی ها» خارج شده و دارد با موتور اصلی بانکداری یعنی تسهیلات و درامد مشاع، پول واقعی تولید می کند؛ اما هنوز ردِ فشار نقدینگی و هزینه پول روی تنش دیده می شود. اگر ساده بگوییم: یک غول مالی که قوی تر از قبل راه افتاده، ولی هنوز در حال نفس نفس زدن بین رشد سریع و مدیریت ریسک های بانکی است.
-
تحلیل بازار سرمایه«محمد هدایتی فر»
امروز #خاور قراره مقاومت مهمی رو بشکنه . .
-
.Behnam Khodaverdi
وپارس در تمام زوایای تاریک بانک یک نقطه روشنی دیده میشه واین که سوال کننده ای هنوز هست
-
📊✅Intelligent technique✅📊
خب بریم سراغ #ثشاهد… دوستان این سهم از اون سهم هایی هست که ارزشش به شدت به شرایط کلان اقتصادی و فضای سیاسی گره خورده و بازار هم دقیقاً داره همین سناریوها رو قیمت گذاری می کنه. اگر شرایط تنش و جنگی ادامه پیدا کنه، ارزش گذاری سهم می تونه در محدوده 500 تا 650 تومان قرار بگیره. اگر صرفاً اتش بس و کاهش ریسک های سیاسی رو داشته باشیم، ارزش سهم می تونه به محدوده 1500 تا 1700 تومان برسه و اگر توافقی شکل بگیره که باعث کاهش جدی ریسک های اقتصادی بشه، بازار می تونه ارزش های بالای 2000 تومان رو برای سهم متصور باشه. اما ما قرار نیست روی اخبار شرط بندی کنیم؛ ما با زبان بازار جلو می ریم، نه با پیش بینی اینده. از نظر ساختاری و تکنیکال، فعلاً سناریوی علمی اینه که سهم خودش رو به محدوده 1050 تا 1070 تومان برسونه و بعد برای جمع کردن انرژی و استراحت بازار، یک پولبک به محدوده 950 تا 900 تومان داشته باشه. اگر این اتفاق رخ بده، می تونه سکوی پرتاب سهم برای اهداف 1200، 1370 و 1400 تومان باشه. هدف نوسانی ما 1200 تومان و هدف کوتاه مدت ما 1400 تومان هست. برای همین دوستانی که دید نوسانی دارند، می تونن حوالی 1070 تومان در صورت فشار عرضه خروج بزنند تا اگر سهم مجدداً به محدوده 950 تا 900 تومان برگشت، دوباره وارد معامله بشن. ما قبلاً در محدوده 950 تومان خریدار بودیم و اگر بازار دوباره این فرصت رو بده، در همین محدوده ها با رعایت اصول مدیریت سرمایه مجدداً خریدار خواهیم بود. فقط یک نکته مهم… با وجود اینکه در سناریوهای میان مدت اهدافی مثل 1850 تومان و حتی 2800 تومان رو برای سهم دور از ذهن نمی دونیم، اما فعلاً بیشتر از 5 درصد کل سرمایه رو درگیر این سهم نمی کنیم. چون اول باید سهم ثابت کنه که هم از نظر بنیادی شرایط خاصی پیدا کرده و هم از نظر رفتاری همون ثشاهد قدرتمند و رالی محوری شده که قبلاً ازش سراغ داشتیم. اگر محدوده 950 تا 900 تومان رو دوباره ببینیم، می تونه یکی از جذاب ترین نقاط برای بررسی ورود باشه؛ اما به یک شرط مهم… رعایت حد ضرر زیر 900 تومان. بازار همیشه پر از فرصت هست، اما چیزی که سرمایه رو حفظ می کنه تحلیل نیست؛ مدیریت ریسک و پایبندی به برنامه معاملاتی است. ما دنبال شکار فرصت ها هستیم، نه دنبال تعصب روی سهم ها. @intelligent_technique
-
ali
#شپلی یادتونه پل اکریل تو بالاترین رده فوتبال کشور تیم داشت! استادیوم داشت! دست های نهان ضد وطن نابودش کردن و دادنش به العقیلی اماراتی ! دوباره برمیگرده
-
شبندر یه سوال چرااخرین قیمت امروز از دیروز کمتره
-
شپدیس سلام
-
alireza ....
شتران نظرات دوستان خیلی جالبه تو کف دادن رفته فقط باید وزن سهام بیشتر کنید دیروز تو صف خرید دادم صف فروش برداشتم نقد هم داشتم اضافه کردم الان بورس مثل سال 97 ببینید