#شپلی یادتونه پل اکریل تو بالاترین رده فوتبال کشور تیم داشت! استادیوم داشت! دست های نهان ضد وطن نابودش کردن و دادنش به العقیلی اماراتی ! دوباره برمیگرده
-
گدنا گدنا خشک خشک اماده صعود تا 2000
-
غگل غگل تازه ابتدای رشد خودش هست واقعا اینو بفروشی میخوای چی بخری؟ اونم نزدیک مجمع که تقسیم سود خوبی داره اهداف سهم به شدت بالا هست بازیگر چند ساله تا تونسته جمع کرده شناوری 87درصد رو اورده به 20درصد دیگه واضح تر از این؟؟!!
-
علی حیدری
وغدیر من که با ضرر فروختم نوش جون اونی که خرید
-
پارسا ح
خساپا صف فروش نشه صلوات
-
خساپا همش کد به کد زیر قیمت پایانی
-
زانیار محمدی
فملی واگرای منفی بدی داده ریزش تا 1200 تومان قطعی است مس جهانی هم 200 دلار ریزش کرده
-
بترانس هر کی تو منفیها شک داشت که باید اضافه کنه الان بهترین فرصته بفروشه برا همه بهتره هم برا خودش هم برا دُرشناسها
-
علی 258
خبنیان اگه اصل پول را بدهد قبول نمی کنیم باید تورم را هم حساب کند تو این مدت همه چیز 15 برابر شده باید 15 برابر سرمایه اولیه مان را پس بدهد
-
حسام
شپلی بخرید ولذت سهم داشتن شپلی رو ببرید
-
گدنا همه با هم پشت هم فروشنده نیستیم