شتران نظرات دوستان خیلی جالبه تو کف دادن رفته فقط باید وزن سهام بیشتر کنید دیروز تو صف خرید دادم صف فروش برداشتم نقد هم داشتم اضافه کردم الان بورس مثل سال 97 ببینید
-
ثشاهد موافقم واقعا هدفی نداره و هیج جایی هم نمی ره نمی دونم بعضیا از روی چه حسابی اینقدر تعصب نسبت به این سهم نشون می دهند. این همه سهم با بازدهی و عملکرد عالی وجود داره…
-
ahmad
شپلی این چند روز تعطیلی گزارش خرداد با فروش بیش از 1500 میلیارد تومان فروش خواهد امد و از شنبه ملت دنبال سرخطی خرید شپلی خواهند بود.
-
مادیرا بعد اینهمه منفی و نصف شدن قیمتی اوضاشو نگا😂
-
رحیم مرادی
#پتوسعه پتوسعه بالای 1000 نخواهد رفت الانم منتظره اصلاح اساسی شاخص شروع بشه تا سقوط ازاد کنه
-
m g
شبندر تو چرا ناراحتی ها نگران نباش حالا خیلی میخواد بالا بره نفتی ها
-
زانیار محمدی
فملی فملی تا 1200 سقوط میکنه
-
حافرین برید همون حپارسا رو بخرید خب شدین سوهان روح
-
غالبر کفش سوراخ دیگه
-
Kor bakhtyari
خبنیان بخدا من پرتفوم بسته است، اخرین بار پرتفویی که خبنیان داخلش هست تکسهمش هستم، 5 میلیون سهم ازش خریدم و بستم و مثل یه زمین بهش نگاه میکنم، اخرین بار 40 روز پیش بود بازش کردم، رهاش کردم
-
ونوین دوستان من همیشه ونوین رو سهم خوبی میدونستم و بنیادیش عالی هست ولی یکم به خروج پول هوشمند از سهم توجه کنید و خرید و فروش و یا سیو سود به عهده ی خودتون هست