جزئیات خبر | تلگرام
بازگشت به خانه
اخبار شرکتها و مجامع | akhbar_majame
۰۶:۰۷:۱۱ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

#کنور | تقریباً تمام سود سالانه راهی جیب سهامداران شد مجمع عمومی عادی سالیانه صبانور یکی از بالاترین نسبت های تقسیم سود را به ثبت رساند و از 691 ریال سود محقق شده به ازای هر سهم، 630 ریال را میان سهامداران توزیع کرد. این تصمیم نشان می دهد شرکت بیش از 90 درصد سود سال مالی را به صورت نقدی پرداخت خواهد کرد؛ موضوعی که معمولاً از نگاه سهامداران درامدمحور یک نکته مثبت تلقی می شود. در عین حال، کنور پس از تقسیم سود نیز 7,483 میلیارد ریال سود انباشته در صورت های مالی خود حفظ کرده که می تواند پشتوانه ای برای برنامه های توسعه ای یا افزایش سرمایه های احتمالی اینده باشد. اولویت با تقسیم حداکثری سود و بازگرداندن بخش عمده منافع سال مالی به سهامداران بوده است. @akhbar_majame

فالورها 41189
تاثیر (Imp) 1083.0
بازدید 1083
تعامل (Eng) 6.0
لیست اخبار