#دزاگرس چه اتیشی به پا کرده، رکوردی عجیب از دزاگرس •️ دزاگرس طی عملکرد 1 ماهه منتهی به 1405/03/31 مبلغ معادل 12,004,868 میلیون ریال، از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 465 درصد رشد داشته است. •️ دزاگرس طی عملکرد 3 ماهه سال مالی منتهی به 1405/12/29 مبلغ 28,032,543 میلیون ریال درامد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل 245 درصد رشد داشته است.
-
بورس پرس
اخرین وضعیت بازگشایی "فولاد، فخوز، مبین و فجر" + شرکت های سهام عدالت حمید یاری معاون سازمان بورس گفت: انتظار می رود نماد 5 تا 6 نماد اسیب دیده مانند "فولاد، فخوز، مبین و فجر" در اینده نزدیک بازگشایی شوند. https://boursepress.ir/news/240651
-
بتا سهم
#کاما جلسه مجمع عمومی این شرکت در ساعت 10:00 روز شنبه مورخ 1405/04/13 در استان تهران ،شهر تهران به ادرس خیابان نلسون ماندلا، خیابان عاطفی غربی، خیابان مهرداد، پلاک 1، کد پستی 1967963118 برگزار میگردد
-
@avaboors. codal
#مداران #گزارش_فعالیت_ماهانه #دوره_1_ماهه منتهی به 1405/03/31 شرکت #داده_پردازی_ایران •️ شرکت داده پردازی ایران طی عملکرد 1 ماهه منتهی به 1405/03/31 مبلغ معادل 341,114 میلیون ریال، از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 171 درصد رشد داشته است. •️ مداران با سرمایه ثبت شده 2,900,000 میلیون ریال طی عملکرد 3 ماهه سال مالی منتهی به 1405/12/29 مبلغ 920,567 میلیون ریال درامد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل 15 درصد رشد داشته است. 1405-04-02 08:15:35 (1534822) ➖➖➖➖⬇️⬇️⬇️⬇️ @avaboorscodal
-
پرتو صنعت اميران#
«رویکرد بورس در فصل تابستان چیست ؟!» بورس تهران معاملات سومین روز هفته را با فشار عرضه و سرخ پوشی طیف وسیعی از نمادها اغاز کرد. با این حال در دقایق نخست بازار به لطف حمایت از شپنا و برخی از نمادهای مورد توجه، طرف تقاضا هم تحرکاتی را خود بروز داد. اما با گذر از نیم ساعت نخست بازار، شدت عرضه ها بیشتر شد و در همین راستا نزدیک به 20 همت صف فروش در سطوح مختلف بازار تشکیل شد. البته از کنار 7 همت صف تقاضا در حدود 180 نماد بازار هم بی تفاوت نباید گذشت و لذا در یکساعت پایانی بازار… https://www.bourse24.ir/articles/32970/
-
یادداشت های تحلیلی دلجویی
👆 #وبشهر 400 تومن به ازای هر سهم تو تلفیق ساخته… اما نکته اصلی اینه که وبشهر در واقع از امسال قراره بترکونه😉✌️ @hdeljouee
-
خزامیا با سلام حقوقی جان هر چی لازم بود با خزامیا کردی خزامیا 115 تومن!!! باز هم هر چه می خواهد دل تنگت بگن ولی فروشنده ای نخواهدبود.
-
سصوفی اومد با گپ بازبشه گفت ناظرتاییدنکرده…الانم میگن اختلال بانکی درصورتی که نمادهای دیگه دارن واریز میکنن…دلیل این قایم باشک بازی های شرکت چیه
-
صندوق های طلای بورس ایران
🔹#عیار اپدیت ✔️عیار تایم هفتگی ، (سبک SMT) در حال پولبک به خط شکسته شده (48) و سپس حرکت به سمت نقدینگی کف کانال (اعداد 42 و 40 هزار تومان) است. ✔️روند صعودی بلندمدتی، بعد از تثبیت بالای 48 هزار تومان شروع خواهد شد. 🎯خرید و یا کم کردن میانگین در دو منطقه گفته شده (42 و 40)به صورت پله ای پیشنهاد میشود. 🔺حدضرر: تثبیت زیر 38 #طلا #عیار #صندوق_طلا👇 https://t.me/+bHOklXFcpZ00ZmIx
-
محمدمهدیــ علمـباز
🚨 با توجه به روند بازار طی دو روز گذشته و افزایش تقاضا در انتهای بازار، امروز صف بسیاری از سهام ها مانند #اروند جمع خواهد شد و اگر قصد جابجایی و فروش دارین می تونین انجام بدین 2 تیرماه 1405 محمدمهدی علم باز @MehdiElmbaz
-
وبملت تا 125و120میاد پایین بعد با قدرت 150و200