#وسدید سلام واقعا این سهم بازیگر و حقوقی های حرو_م لقمه و خاک بر سری داره، ما قید این پولی که در این سهم گذاشتیم، رو برای همیشه زدیم، حالا بچرخ تا بچرخیم.
-
n bidar
خبنیان اردرای عمدی رو کی میخوان جلوشو بگیرن
-
آقای بازار / اپلیکیشن بنیادی بورس ایران
#وپاسار کد به کد اخرین: 2.91% پایانی: 2.91% 🟥پی بر ای : 13.06 💎@parsdevelop_support 👈 کانال پلاس 2 تیر 1405
-
imaN zand
#شپترو اینم بذار گوشه ذهنت بمونه
-
susa nakhjavan
خبنیان من کم کم خارج میشم برای خودشون
-
علی 258
خبنیان بازارگردان هم باید عوض بشه
-
امید
حافرین بنظر من سهم بدی هست در این بازار مثبت با اون همه اخبار که این دوستمون میگفت اصلا الان یک برگ هم نباید میفروخت پس نتیجه بدرد نمیخوره
-
فارما کیان حمایت قوی در 2092 داره از ترس چی میفروشی؟؟؟؟ همین فارماکیان رو شنبه باید طرخطی بزنی
-
Ali Moradi | علی مرادی
#فگستر از سهام بنیادی که معرفی شد و گفتیم می تونه راهشو از بازار جدا بکنه…👌🏻 سهمی که زیر موشک باران تهران فرصت خرید داد و تا امروز 27% سود شارپی داشته برامون 💚 حالا حدضرر رو به 435 تومان ارتقا دهید و معامله رو #ریسک فری کنید. ✅@AliMoradiTrade
-
KIA Kh
اروند یادم میاد سهم شلعاب خریدم 800 همین حرکات انجام داد امد زیر 400 خیلی اذیت کرد بعد گاز شا گرفت رفت 2600 افزایش سرمایه داد اینجور سهم ها که اذیت میکنن دوست دارم
-
وساپا خساپا خودرو مفت مفت