جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
لنگرووود گیلانی | lan-56-m
۰۶:۱۰:۰۱ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

غشهداب بعداز بازگشایی داری خوب میری بازرگردان محترم غشهداب حقوقی محتر غشهداب مسیول محترم غشهداب شمارو ب وجدانتون قسم میدیم بیاید شما هم ب یکی از سهام های انگشت نمای بازار سرمایه تبدیل بشید ک هرجا حرف از غشهداب میاد بگن ایولاااا ب بازگردانش ایولاااا ب مسیول باشرفش گزارشات ک خوب بود سود عملیاتی ک باید خوب بوده باشه جان هفت جدتتون بیاین این سهامدارو بعداز 6سال خوشحال کنید تا از داشتن برگ برگ سهام غشهداب خشنود بوده باشه و لذت ببره با همین فرمون پیش برید بزارید هرکجا حرف از بورس میاد صف نونوایی ایستگاه تاکسی و اتوبوس و مترو تو کنسرت ها چ سینماها تو هر کوچه خیابون از غشهداب ب نیکی یاد بشه و همه ب همدیگر توصیه کنن برید سهم غشهداب بخرید تا رستگار بشید

لیست اخبار