📊تحلیل بنیادی #درهاور 📌تابلوی سهم •️مارکت: 3 همت ▫️شناوری: 450 میلیارد تومان •️قیمت روز: 1,147 تومان ▫️تقسیم: 79% 💬سود 1404: 163 تومان / سود کارشناسی 1405: 323 تومان 📝پی به ای ( P/E ) پیشرو 1405: 3.2 📥کارگزاری مفید l 1405/04/01
-
مهراد
#تاپیکو معاملات بلوکی رو هیچ وقت ملاک قرار ندین. تو معاملات بلوکی شرکتها بر اساس ارزش چند سال بعدشون قیمت گذاری میشن. الان سهم هایی داریم داراییشون چند برابر مارکتشونه ولی حرکت خاصی هم نمی کنن. کیه که ندونه ارزش مارکت شستا با شرکتهای زیر مجموعه اش حداقل 50 برابر مارکتشه ولی مگه چقدر رشد کرده؟ حتی بعضی روزا صف فروشه. البته ابن موضوع چیزی از ارزشهای تاپیکوکم نمی کنه ولی فکر هم نکنین قراره مثلا تو یه بازه چند ماهه شارپ بره بالا. بخصوص الان که به سقف کانال خودشم رسیده.
-
ScarFace
بچه جون نزار هویتت رو بر ملا کنم اونوقت تو تنها گیر نمیوفتی بلکه اونایی که ازشون جیره مواجب میگیری هم گیر میوفتن اـنم گیر سهامدارای دی چرا فکر میکنی کسی نمیدونه تو همونی هستی که کنار امور سهام دی تو اتاق بغلی نشستی
-
Babak
#تپولا در صورتی که موفق به انحلال شرکت بشویم ، پس از طی مراحل قانونی و فروش دارایی های شرکت به قیمت امروز ، و پس از کسر بدهی های قانونی ، تمام درامد حاصل از فروش دارایی ها بین سهامداران کنونی تقسیم میشود.. و این یعنی بزرگترین موفقیت ممکن برای سهامداران مظلوم تپولا .. دارایی های شرکت به قیمت امروز در بهترین حالت حدود هفت ونیم همت هست و در بدبینانه ترین شکل قیمت گذاری حدود هفت همت می ارزند.. یعنی هر سهم حدودا شصت هزار تومان ارزش دارد ..
-
سالار
#تپکو این سهم و کل بازار بورس ایران 1500 درصد از تورم عقب مانده اند از سال 99 به اینطرف. دولت باید فکر اساسی به حال بازار بورس ایران کند.منفی ها هم فقط برای این نماد نیست برای کل بازار هست. این نماد هم مثل بقیه نمادها .فقط کاش از تامین اجتماعی بگیرن و به سازمانی مثل ایمیدرو واگذار کنند سهم رو.
-
Ashkan_Az71
#نیان اغاز تعویض رایگان 20 هزار موتور پرمصرف کولر ابی در میبد مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان یزد از مشارکت بخش خصوصی در اجرای پروژه ملی تعویض 20 هزار موتور پرمصرف کولرهای ابی در میبد خبر داد./خبرگزاری فارس
-
مهدی
#وبملت 🌟✨💎✨🌟 بازارگردان ملت پنج میلیارد سفارش خرید گذاشته صف فروش رو در دقیقه اول باز شدن بازار جمع کنه💪💪💪افزایش تقاضای مدیریت شده ای که باعث کاهش عرضه بشه هیچ هدفی غیر از بالا بردن قیمت و نزدیک کردن قیمت به ارزش حقیقی سهم نمی تونه داشته باشه. سهامداران باسواد و دانا و صبور عزیز که سهم به این ارزندگی رو براساس تحلیل و تحقیق و استراتژی درست و دقیقی که داشتید، هنوز حفظ کردید و برای سرمایه خودتون ارزش قایل بودید و با شکیبایی جمعی رسیدن ارزش سهم به جایگاهی که لایقشه رو به سود ناچیز نوسان گیری ترجیح دادید و هنوز حفظ کردید؛ روزیتون روزافزون🤲🤲🤲 🌹🌺💐🌺🌹
-
علی
#کاما ارزش. این سهم. امروز. با این رشد. تورم. می بایست. حداقل. به ارزش. یک. دلار. باشد. نه 10 هزار تومان. و نه… .
-
علی
#شبندر ارزش و قیمت این سهم. امروز. حداقل به اندازه و ارزش یک دلار است. نه 12 هزار تومان و…ونه…
-
علی
#فلوله قیمت سهم. به زودی. از. 4 هزار تومان عبور می کند. با رشد. تورم. بورس بی ارزش. و هیچ شده است. سرمایه سهامدار. به گونه ای از بین رفته است. بی ارزش شده با رشد تورم. و…
-
ahdit
#شیران شانس ما داره قیمت LAB میاد پایین هم نفت ارزان شده هم بنزن هم این که کشورا راحتر نفت میخرن و مقاومت میکنن برا این قیمت ها که تثبیت نشه و سفارش نمیدن