#تپکو این سهم و کل بازار بورس ایران 1500 درصد از تورم عقب مانده اند از سال 99 به اینطرف. دولت باید فکر اساسی به حال بازار بورس ایران کند.منفی ها هم فقط برای این نماد نیست برای کل بازار هست. این نماد هم مثل بقیه نمادها .فقط کاش از تامین اجتماعی بگیرن و به سازمانی مثل ایمیدرو واگذار کنند سهم رو.
-
فاطمه
#وفتخار
-
مهراد
#کسرام تو درصدی های این سهم چه خبره؟!! نکنه طلا پیدا شده تو زمیناش!!
-
یاس
#شپارس این سهم دیگه امیدی بهش نیست و هرموقع بخری و در هر شرایطی بازهم ضرر میکنی
-
ela
#غالبر معامله نمیشه اصلا
-
شاهین
#وبملت / باسلام دوستان توافق امضا شد. تحریمهای نفتی برداشته شد. طبق شنیده ها بانگها هم رفع تحریم شده اند. واما و متاسفانه تحریم دامنه 3 درصدی بورس حالا پا برجاست.
-
جلال
#شزنگ چه خبر از شزنگ بازار توافقی بعد از پنج ماه هیچ خریدوفروشی انجام نمیشه عجیبیه
-
laminor
خب کارین فرق داره اه
-
🛒 سفارشات | ممبرگیر رایگان سرعت ممبر ـ⃟🚀
‼️نام کانال : گروه تبلیغات ازاد 📝توضیحات کانال: 📢 به گروه تبلیغات خوش امدید 🚀 تبلیغ کانال، گروه، کسب وکار و محصولات 📈 افزایش بازدید و جذب مشتری 🤝 محیطی مناسب برای رشد و معرفی خدمات ❌ رعایت قوانین گروه الزامی است 🆔@link1Youu
-
roben
#وحکمت
-
مهراد
#واذر پوتفوی غیربورسیش اینه اونوقت ارزش مارکتش 1 همت!!! فقط همون فولاد صایب تبریز چند برابر کل مارکت واذر قیمت داره!