جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
مهراد | mbalegh
۰۱:۴۳:۴۸ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

#تاپیکو معاملات بلوکی رو هیچ وقت ملاک قرار ندین. تو معاملات بلوکی شرکتها بر اساس ارزش چند سال بعدشون قیمت گذاری میشن. الان سهم هایی داریم داراییشون چند برابر مارکتشونه ولی حرکت خاصی هم نمی کنن. کیه که ندونه ارزش مارکت شستا با شرکتهای زیر مجموعه اش حداقل 50 برابر مارکتشه ولی مگه چقدر رشد کرده؟ حتی بعضی روزا صف فروشه. البته ابن موضوع چیزی از ارزشهای تاپیکوکم نمی کنه ولی فکر هم نکنین قراره مثلا تو یه بازه چند ماهه شارپ بره بالا. بخصوص الان که به سقف کانال خودشم رسیده.

لیست اخبار