#نیان اغاز تعویض رایگان 20 هزار موتور پرمصرف کولر ابی در میبد مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان یزد از مشارکت بخش خصوصی در اجرای پروژه ملی تعویض 20 هزار موتور پرمصرف کولرهای ابی در میبد خبر داد./خبرگزاری فارس
-
roben
#وحکمت
-
مهراد
#واذر پوتفوی غیربورسیش اینه اونوقت ارزش مارکتش 1 همت!!! فقط همون فولاد صایب تبریز چند برابر کل مارکت واذر قیمت داره!
-
roben
#وحکمت پایان خط روند نزولی و پیش به سوی هدف من تازه سوار این سهم شدم و سهم در قیمتهای مفت در حال معامله هست صبر-صبر-صبر
-
اندیشه جاوید
#حفاری فساد مالی در راس نظام همچنان ادامه دارد و سوال این است چطور اقایان قراره حقوق ملت ایران را از دشمن خارجی ام ری کا و اس رای یل طلب کنند و بعد به ملت تقدیم کنند ؟ و مکر مکرالله والله خیرالماکرین خدا در قران می فرماید منافقان از کفار پست ترند
-
مهراد
پس دلیل عدم رشد سهم مشخص شد. مشتری اصلی فولاد مبارکه هست که با اسیب جدی که تو جنگ دیده طبیعتا درامدها وتوکا هم کاهش خواهد یافت.
-
امید
#فملی درود تو کار این مملکت موندمس دربازار 1000درصد قیمتش گرون شده امام یهام مس فس شده چ ت
-
گایشگاه تی ان اکس
هم خوشگل هم خشن. واوا
-
آذرخش بنیادی
#خودرو دوستان سلام ، توافق خیلی وقته شکل گرفته ، الات هم در این مذاکرات چکش کاریهاش داره انجام میشه ، دنیا داره به سمت صلح و کاهش ریسک و تورم خواهد رفت ، بنده نوید اتس 2000 دلاری طلای 5 میلیونی و دلار 115 رو میدم این سه در یک زمان به هم نمیرسند !!!!!! کفها رو گفتم ، تلورانس 15 درصد چون من دقیق نمیتونم بگم ، کلا هر چی دارید بفروشید سهام بخرید ، خودرو در اولویت باشه امسال خودرو سود پرداخت میکنه حتی 1 ریال بعد از سالها ، سهان دلاری نخرید ، از صندوق طلا و نقره خروج کنید !!! اتس نقره 49 دلار هم زیاده براش ، اگر اهل ریسک نیستید ، صندوق درامد ثابت ( ولی اونها هم طبق امیدنامه 22 درصد ، نرخهای 40 درصدی رو با رشد بورس تعدیل میکنند
-
Moonlight✨
سمان از اکس چه خبر😂😂😂
-
داود
#وبملت معافیت نفتی و بانکی ، بیمه ای ، و پتروشیمی عملاً برداشته شد، بانک مرکزی هم از ازاد سازی دلار ی گفت. با این اخبار، فردا بازاری سبز و مثبتی را شاهد خواهیم بود.🌺🌺