📊 تحلیل سهم #سیلام قیمت فعلی 1747 تومان حمایت های اصلی: 🟢1688 🟢1500 مقاومت های اصلی: 🔴1860 🔴2000 اهداف: 🔵2460 🔵2800 ✅توضیحات: ➖ خرید پله ای در حمایتها مناسب می باشد. #تحلیل #تکنیکال #بنیادی #حمایت #مقاومت #بازار_سرمایه #سود #سرمایه_گذاری #ترید #تریدر #بورس #طلا #صندوق_طلا 📆1405/04/01 🆔@Bourse_Leadertrader
-
صابر 123456
#شاخص_بورس قیمتهای سهام رو نگاه میکنی واقعا نسبت به داراییهایی که دارند مسخره است . بنده این سهم رو ندارم ولی بعنوان مثال بیمه ما داره 4 همت معامله میشه . این شرکت بیمه فقط یکی از داراییهاش 6 همت صندوق عیار 😥😐😥 چطور میشه یک سهمی حتی به قیمت یکی از داراییهاش هم ارزشگذاری نشه ؟!!!!! اگه 3 ماه این وضع بود میگی بازار اشتباه کرده ، اگه یک سال باشه میگی شرایط بازار خوب نبوده ولی وقتی 6 سال این نابرابری ارزش سهم در مقابل قیمت سهم ادامه دار میشه دیگه باید بطور جدی به این شرایط شک کرد ! در این چند سال تا میاد شرایط به نفع بورس برگرده یک چیزی بامبول کردند… افزایش بی سابقه نرخ گاز صنایع ، جلوگیری از عرضه خودرو در بورس کالا و… الان هم که نرخ بهره رو 10 درصد بالا بردند.
-
اردک زشت
#وساپا ای حقوقی دست به کمر یکم نگ… بزار دو روز صف بمونه .. کش
-
بنیاد برتر مسعود اکبری
دجابر سال مالی پاییز مارکت 3 همتی دارد و در سه ماهه 149 تومان سود ساخته است در بهار 2 برابر زمستان فروش داشته است عجیب تر eps ttm هست #دجابر @bonyad_bartar
-
کانال اتاق فکر نخبگان بورس
" #تاپیکو بررسی خالص ارزش داراییها (#NAV) هر سهم سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین - تاپیکو در تاریخ 19 خرداد 1405 پرتفوی بورسی: ارزش روز پرتفوی بورسی شرکت 241,910 میلیارد تومان و ارزش افزوده بورسی شرکت مبلغ 225,958 میلیارد تومان می باشد. مهمترین شرکتهای بورسی ان عبارتند از:مادر (هلدینگ) صنایع پتروشیمی خلیج فارس - پتروشیمی نوری - پتروشیمی مارون و نفت ایرانول. پرتفوی غیر بورسی: ارزش براوردی پرتفوی غیر بورسی شرکت 259,321 میلیارد تومان و ارزش افزوده غیر بورسی شرکت مبلغ 252,115 میلیارد تومان می باشد. بدین ترتیب NAV هر سهم #تاپیکو 49,253 ریال و نسبت P/NAV روز شرکت 42 درصد می باشد. 👇لینک عضویت در کانال تحلیلی پارسیس در پیامرسان #بله👇 ble.ir/join/MzhiYmVhMj کانال تحلیلی پارسیس
-
Mohamad
جم پیلن پیش بینی امسال 165 هزار تن تولید با نرخ 225 میلیون وسود 4711 تومن است ولی اردیبهشت با نرخ 377 م فروخته این یعتی مبلغ بیشتر وحاشیه سود بالاتر اگه مواد اولیه زیاد گرون نشه با همین مقدار تولید سود خیلی بالاتر از پیش بینی خواهد بود
-
🇮🇷 بوقت ایران [ بورس]
🔵 مطابق با مزایده منتشر شده توسط درازی، ارزش کل پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس حدود 780 همت براورد می شود. 🔵 اگر ارزش پالایشگاه ستاره خلیج فارس را بر اساس مزایده اخیر حدود 780 همت در نظر بگیریم، سهم 49 درصدی تاپیکو در این پالایشگاه به تنهایی حدود 382 همت ارزش دارد. 🔵 این در حالی است که کل ارزش بازار تاپیکو حدود 261 همت است. 🇮🇷 کانال تلگرام بوقت ایران [بورس] https://t.me/boursereall 🇮🇷 کانال بله بوقت ایران [ سیاست - اخبار جنگ] ble.ir/join/HzW18xZkWJ
-
دکتر رضا جوادی
نظر یکی سهامداران در مورد نماد #خاهن اهنگری تراکتور سازی فساد در ساختار جمهوری اسلامی رکن است .
-
وبصادر در سبد بورسی وبصادر : شپنا 26 همت شبندر 27 همت شتران 22 همت شبریز 6 همت جمعا : 81 همت سهام پالایشی ارزش بازار وبصادر : 54 همت
-
دکتر رضا جوادی
سلام. ادم های زرنگ و باهوش میدونن، چه اتفاقی رخ داده / اینو به اون چند نفر که توی این گروه هستن میگم چه اون چند نفر که از سمت باویلی ها هستن / چه اون چند نفر که از سمت تدبیر. دعوا اصلی بین شرکت تدبیر و مدیریت فعلی(باویلی ها) هست. باویلی اختلاس کرده و از تدبیر پول گرفته و در رفته انگلیس باویلی بهش اطلاعاتی رسیده بود که جنگ میشه و پارسال مبلغ 3.5 همت اختلاس کرد و فرار کرده از ترسش. تدبیر هم سرس کلاه رفته الان برای گرفتن حق خودش باید سهم مفت بخره و تا 20 درصد شرکت رو دستش بگیره و مدیریت شرکت رو کنترل کنه الان برای اینکه تدبیر سید مدیریت شرکت رو بگیره باید 20 درصد سهم رو داشته باشه هرچقدر جو منفی باشه و ترس در دل سهامداران خرد انداخته بشه و البته رایزنی با بورس و ناظر بکنه سهم در بازار خوب باز نشه در بازار منفی باز بشه و مثبت بالای هم نخوره تا بتونه او مابقی سهمی که میخواد رو در کف جمع کنه و 20 درصدش پر بشه و بعدش مدیریت شرکت بیفته دستش. این وسط باویلی نمیخواد این اتفاق رخ بده و از اون طرف هم پولی نداره که 3.5 همت اختلاسی که کرده رو پس بده. یا باید پول و بدهی رو بده یا سهم مفت در کف قیمتی بده به بدهکار این وسط مابقی حواشی بازی هست، خود سازمان بورس هفت خط و… زاده دنیاست می کنه جه خبره پست پرده. تا ماه پیش تمام گزارشات در کدال سهم درج شده همین که حسابرس گزارش رو اماده کرده بهانه اورده توکن ندارن.! پس اون گزارشات ماه قبل چطوری در کدال درج شده؟ نجاست در نجاست هست این سازمان بورس و پست پرده با رانت و رشوه سر سهامداران رو میبرن
-
علی شهبازی
خبهمن یک حقوقی 2 روزه وارد شده و سنگین میخره…دیروز حجم های سنگینی کد به کد شد… احتمالا رالی سهم بزودی شروع میشه ،با توجه به بنیاد عالی و اخبار شرکت… سهامدار بمانید